جمع آوری تخم مرغ شانسی های کیندر از بازار

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران- شرکت ایتالیایی فراوری آب نبات و شکلات فررو از جمع آوری بعضی از محصولات شکلات آن شرکت در آلمان برای اقدامات احتیاطی خبر داده است.

جمع آوری تخم مرغ شانسی های کیندر از بازار

به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، جمع آوری تخم مرغ شانسی ها پس از انتشار خبر شیوع احتمالی باکتری سالمونلا در بریتانیا منتشر شده است.

در حالی که کمتر از دو هفته به عید پاک به جای مانده است فراوری کنندگان ایتالیایی تخم مرغ های دوست داشتنی Kinder Surprise در آلمان از فراخوانی در روز سه شنبه برای جمع آوری این محصول به همراه سایر محصولات شکلاتی آن شرکت برای بچه ها از بازار خبر داده اند.

در روز های گذشته تعداد موارد ابتلا به سالمونلا در بریتانیا با میانگین سنی افراد زیر پنج سال به 63 مورد افزایش یافته است. فرانسه نیز محصولات مشابه را از بازار جمع آوری نموده است. به گفته فررو تمام اقلام جمع آوری شده از بازار در شهر آرلون بلژیک ساخته شده اند. شکلات های این کارخانه برای فروش در بلژیک، فرانسه، آلمان، سوئد و بریتانیا ارسال شده بودند. سالمونلا یک بیماری شایع ناشی از غذا است که می تواند منجر به اسهال، تب و گرفتگی معده گردد.

چه محصولاتی در آلمان از بازار جمع آوری می شوند؟

در آلمان آن دسته از تخم مرغ های شانسی کیندر که برترین تاریخ مصرف آن بین آوریل تا ژوئن 2022 ذکر شده از بازار جمع آوری می شوند. از محصولات دیگری که قرار است از بازار جمع آوری شوند می توان به Kinder Choco-Bons White با برترین تاریخ مصرف پیش از ماه مه و سپتامبر 2022 میلادی اشاره نمود.

علاوه بر این، بسته های Kinder Surprise Maxi 100 گرمی و Kinder Mini Eggs 100 گرمی و بسته های میکس بچه ها حاوی هر یک از موارد بالا با برترین تاریخ مصرف پیش از آگوست تا سپتامبر 2022 میلادی نیز مشمول فراخوان جمع آوری از بازار هستند.

در فرانسه شرایط چگونه است؟

مقامات بهداشتی در فرانسه نیز پس از اعلام موارد بیماری 21 بیمار که 15 نفر از آنان از محصولات در حال جمع آوری از بازار مصرف نموده بودند فراخوانی مشابه را در آن کشور اعلام کردند.

شرکت فررو به خبرگزاری فرانسه اعلام نموده در حالی که ارتباط هیچ یک از محصولات اش با شیوع سالمونلا اثبات نشده به عنوان یک اقدام احتیاطی فراخوان داوطلبانه جمع آوری چند صد تن از محصولات از بازار را اعلام نموده است.

این شرکت در بیانیه ای در وب سایت فرانسوی خود اعلام نموده است: هیچ یک از محصولات کیندر ما که در بازار عرضه می شوند تست سالمونلا مثبت نداشته و هیچ شکایتی از مصرف کنندگان دریافت ننموده ایم.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2119

به "جمع آوری تخم مرغ شانسی های کیندر از بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری تخم مرغ شانسی های کیندر از بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید