جمع آوری خودروهای تویوتا به علت نقص نرم افزاری

به گزارش تعطیلات رو، تویوتا از مالکان خودروهای پریوس تولیدی خود خواست تا برای برطرف یک نقص نرم افزاری به نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایند.

جمع آوری خودروهای تویوتا به علت نقص نرم افزاری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، نقص فنی خودروهای پریوس تویوتا موجب می شود تا آنها ناگهان خاموش شده و از حرکت بازبایستند. تعداد خودروهای دارای نقص نرم افزاری پریوس 752 هزار واحد اعلام شده است.

از 752 هزار خودروی یادشده 267 هزار دستگاه در آمریکا به فروش رفته اند و بقیه در کشورهای دیگری به بازار امده اند. نقص نرم افزاری این خودرو هم به تولیدات سال های 2013 تا 2015 یعنی پریوس استاندارد و هم به مدل های تولیدی سال های 2014 تا 2017 یعنی پریوس مدل وی بازمی شود.

نقص نرم افزاری این خودرو در موارد نادری اتفاق افتاده، اما موجب از کارافتادن موتور بنزین سوز و خاموشی آن می شود. این مشکل به خصوص در صورت وقوع در بزرگراه ها می تواند مسائل جدی برای سرنشینان ایجاد کند. تویوتا اعلام نموده که این مشکل را با یک به روزرسانی رایگان نرم افزاری رفع می نماید. خریداران خودروهای پریوس تا انتها ماه آگوست باید برای حل نقص فنی یادشده به نمایندگی های تویوتا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1154

به "جمع آوری خودروهای تویوتا به علت نقص نرم افزاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری خودروهای تویوتا به علت نقص نرم افزاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید