جنگ تنبل ها بین سه پرسپولیسی و یک استقلالی!

به گزارش تعطیلات رو، سال جاری احتمالا ضعیف ترین فاتح کفش طلا در تاریخ لیگ برتر ایران معرفی می گردد.

جنگ تنبل ها بین سه پرسپولیسی و یک استقلالی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بدون تردید یکی از ضعیف ترین بخش های لیگ برتر سال جاری مربوط به کورس آقای گلی بوده است. هم اکنون و در فاصله 2هفته به سرانجام مسابقات، رضا اسدی با 11گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ واقع شده است و شهریار مغانلو و محمد عباس زاده با 10گل او را تعقیب می نمایند.

در حقیقت بازیکنی بخت نخست آقای گلی در لیگ سال جاری است که اصالتا هافبک دفاعی به شمار می رود و این خودش به میزان کافی سطح بالای کار را نشان می دهد. ببینید بقیه فورواردها چه کیفیتی داشته اند و در چه فرمی ظاهر شده اند که یک بازیکن غیرتخصصی، طی نخستین فصل حضورش در خط حمله همه آنها را جا گذاشته و در آستانه کسب عنوان آقای گلی است! به عنوان مثال در لیگ سال جاری مهاجمی مثل سجاد شهباززاده یک گل هم نزده و کاوه رضایی که تازه از فرنگ برگشته بود، فقط 2گل زد و محروم شد. گادوین منشا هم که مثل سجاد سابقه آقای گلی داشت، تا پیش از دبل این هفته در برابر ملوان تنها یک گل زده بود.

در هر صورت مهاجمان حاضر در کورس کفش طلا فقط 2هفته فرصت دارند تا از تصاحب عنوان ضعیف ترین آقای گل تاریخ لیگ برتر فرار نمایند. این عنوان تا به حال در اختیار ادموند بزیک از سپاهان بود که در لیگ دوم با 13گل زده کفش طلا را برد. البته در آن فصل لیگ با حضور 14تیم برگزار گردید و بزیک حداکثر 26بازی برای گلزنی فرصت داشت، اما سال جاری یک لیگ 16تیمی داریم و بازیکنان 30بازی برای بهبود رکورد خود زمان داشتند. سال 81بزیک اگر در همه مسابقات هم شرکت نموده باشد، به طور میانگین هر 2بازی یک گل زده، یعنی هر 180دقیقه یک بار پیروز به گشودن دروازه رقبا شده است. درحالی که سال جاری رضا اسدی تا این لحظه به طور دقیق هر 193دقیقه یک گل زده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2307

به "جنگ تنبل ها بین سه پرسپولیسی و یک استقلالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ تنبل ها بین سه پرسپولیسی و یک استقلالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید