جهادگران دانشجوی 1800 وعده غذای گرم در حاشیه بیرجند توزیع کردند

به گزارش تعطیلات رو، مسئول گروه جهادی شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: به همت جهادگران دانشجو 1800 وعده غذای گرم طبخ و همزمان با میلاد امام حسن (ع) در حاشیه شهر بیرجند توزیع شد.

جهادگران دانشجوی 1800 وعده غذای گرم در حاشیه بیرجند توزیع کردند

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، جواد چوپان، مسئول گروه جهادی شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان بیرجند از پخت 1800 وعده غذای گرم و توزیع در حاشیه این شهرستان خبر داد و گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام اقدام به پخت غذای گرم و توزیع در بین مردم حاشیه شهر بیرجند کردیم.

چوپان با بیان اینکه این اقدام در مناطقی مانند حاجی آباد، چهکند، حسین آباد، منطقه موسی بن جعفر و کارگران صورت گرفت، گفت: پخت و توزیع غذای گرم به همت گروه جهادی شهید باهنر و مؤسسات خیریه منطقه ای اجرا شد و مبلغ آن از طریق کمک های مردمی و بنیاد احسان تامین شده است.

مسئول گروه جهادی دانشگاه شهید باهنر بیرجند بیان نمود: سال سوم است که در ماه مبارک رمضان پخت نذری و توزیع آن از طریق گروه جهادی انجام می شود که سال قبل این اقدام را در شب های قدر انجام داده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات گروه جهادی شهید باهنر گفت: گروه جهادی در سال 1400 شش اردوی جهادی عمرانی داشته است که در قالب زیباسازی و بازسازی مدارس در روستا های شهرستان های سربیشه، نهبندان و بیرجند اجرا شده است و توانستیم هفت مدرسه را بازسازی، زیباسازی، رنگ آمیزی و خطاطی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2121

به "جهادگران دانشجوی 1800 وعده غذای گرم در حاشیه بیرجند توزیع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهادگران دانشجوی 1800 وعده غذای گرم در حاشیه بیرجند توزیع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید