جووینکو: از امضای قرارداد با اف سی تورنتو هیجان زده هستم

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران: مهاجم 27 ساله بیانکونری از اینکه به اف سی تورنتوی کانادا پیوسته احساس خوبی دارد.

جووینکو: از امضای قرارداد با اف سی تورنتو هیجان زده هستم

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اف سی تورنتو گفت سباستین جووینکو در سرانجام فصل جاری از یوونتوس جدا و به این تیم کانادایی حاضر در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) ملحق خواهد شد. بر اساس گزارش ها این مهاجم ایتالیایی با قراردادی پنج ساله در ازای دستمزد سالیانه هفت میلیون دلار به این تیم پیوسته است.

این مهاجم 27 ساله که محصول باشگاه یوونتوس در رده های پایه است در دو فصل اخیر صندلی ثابتی در این تیم نداشته و آنطور که باید فرصت بازی به او نرسیده است. جووینکو تاکنون 130 بازی با پیراهن یوونتوس انجام داده و 20 گل هم به ثمر رسانده است ولی در سرانجام فصل جاری با اتمام قرارداد فعلی اش از جمع قهرمان سری A جدا خواهد شد.

جووینکو که 21 بازی ملی در کارنامه اش به ثبت رسیده است در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه اف سی تورنتو گفت: از اینکه با اف سی تورنتو قرارداد امضا کردم، هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظر پیوستن به این تیم در تابستان پیش رو. چیزهای خیلی خوبی از تورنتو در طول این سالیان شنیده ام و می دانم که در این شهر احساس این را که در خانه ام هستم، خواهم داشت. تا زمان پیوستنم به اف سی تورنتو هنوز کارهایی جهت انجام دادن برای یوونتوس و طرفداران مان دارم. تا زمان تغییر پیراهنم همواره با دل و جان در اختیار یووه خواهم بود.

گِرگ وانی، سرمربی اف سی تورنتو هم گفت: سباستین جووینکو بازیکن کاملی است که نه تنها توانایی خلق موقعیت دارد بلکه به خوبی قادر به گلزنی است و این را در زمان حضورش در ایتالیا به اثبات رسانده است. برای آغاز فصل 2015 هیجان زده هستیم و جذب بازیکن مهم دیگری باعث قوی تر شدن ما می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 354

به "جووینکو: از امضای قرارداد با اف سی تورنتو هیجان زده هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جووینکو: از امضای قرارداد با اف سی تورنتو هیجان زده هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید