حاشیه دربی 97، سورپرایز طرفداران پرسپولیس برای سرخپوشان، تذکر ناظر بازی به استقلالی ها؛ تبلیغات پشت دروازه باید جمع گردد

به گزارش تعطیلات رو، ناظر ملاقات امروز تیم های استقلال و پرسپولیس به استقلالی ها تذکر داد که تبلیغات پشت دروازه ها را جمع نمایند.

حاشیه دربی 97، سورپرایز طرفداران پرسپولیس برای سرخپوشان، تذکر ناظر بازی به استقلالی ها؛ تبلیغات پشت دروازه باید جمع گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال و در شهرآورد 97 مرکز از ساعت 16:15 امروز (شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می فرایند.

کانون طرفداران پرسپولیس قرار است در این ملاقات برای اولین در فوتبال ایران از طرح پرده نگار که قهرمانی این تیم در فصل گذشته را به تصویر می کشد، رونمایی کند. پیش از این، طرح های این چنینی به وسیله طرفداران تیم هایی چون دورتموند و گالاتاسرای ترکیه در فوتبال دنیا به نمایش گذاشته شده بود.

کج سلیقگی عوامل تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در نصب بیلبوردهای تبلیغاتی باعث ناراحتی عوامل پخش زنده حاضر در استادیوم آزادی شده است. به گفته یکی از عوامل، اینگونه تبلیغ، کیفیت تصاویر تلویزیونی را پایین می آورد.

داود رفعتی ناظر ملاقات امروز بابت قرار گرفتن تبلیغات در پشت دروازه ها به عوامل اجرایی تبلیغات محیطی و باشگاه استقلال ایراد گرفت و تذکر داد باید این تبلیغات جمع شوند، به علت اینکه آمبولانس حاضر در استادیوم دیده نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2008

به "حاشیه دربی 97، سورپرایز طرفداران پرسپولیس برای سرخپوشان، تذکر ناظر بازی به استقلالی ها؛ تبلیغات پشت دروازه باید جمع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 97، سورپرایز طرفداران پرسپولیس برای سرخپوشان، تذکر ناظر بازی به استقلالی ها؛ تبلیغات پشت دروازه باید جمع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید