حمله تند فکری به داوری، این صحنه خطا هم نداشت

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری عصر شنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان گفت: از بازیکنانم متشکرم که با تمام وجود برای این بازی جنگیدند و با کوشش خود بازی خوبی را ارائه دادند.

حمله تند فکری به داوری، این صحنه خطا هم نداشت

وی اضافه نمود: قدرت ما در بحث فنی به تیم سپاهان نرسید، اگر اخراج نداشتیم و 11 نفر نیز بودیم تضمینی نبود که از این بازی امتیاز بگیریم زیرا قدرت تیمی سپاهان اجازه کار را به ما نمی داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد اخراج مسلم مجدمی توضیح داد: این صحنه یک اشتباه داوری یا سختگیری بود، اگر این صحنه برای ما رخ می داد داور اصلاً خطایی اعلام نمی کرد اما برخی جاها داوران به تیم نگاه می نمایند.

وی اضافه نمود: داور وقتی می بیند تیم مقابل نفت مسجد سلیمان است این صحنه را اخراج می نماید اما داوران نباید به تیم ها نگاه نمایند اما به علت اینکه نام تیم ما روی بازی بود به راحتی اخراج کرد و بعد از این اخراج شرایط تیم ما سخت شد.

بازیکنانم توپ نگر بودند

فکری ابراز داشت: با وجود اخراج بازیکنان ما در نیمه اول به جز صحنه گل هیچ فرصتی به سپاهان ندادند و در نیمه دوم نیز اشتباهات فردی داشتیم، بازیکنان ما فقط توپ نگر بودند و مهاجم را دنبال نمی کردند در حالی که توپ خودش داخل گل نمی رود.

وی خاطر نشان کرد: از شکل بازی و دوندگی بچه ها متشکرم، این نمایش من را به ادامه لیگ امیدوار کرد و امیدواریم در هفته های آینده با کسب امتیازات لازم جایگاه خود را در جدول مسابقات بهبود بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تاکید نمود: نقطه قوت تیم سپاهان در بازی در کناره های زمین را آنالیز نموده بودیم و به بچه ها نیز این موضوع را گفتیم اما برخی اوقات توان شخصی بازیکنان شرایط را تغییر می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2136

به "حمله تند فکری به داوری، این صحنه خطا هم نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند فکری به داوری، این صحنه خطا هم نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید