دوران شگفتی&zwnjسازی ژنرال به انتها رسید؛ صدرنشین جدید فوتبال ایران معرفی گردید

به گزارش تعطیلات رو، تهران (پانا) - امیر قلعه نویی برای دومین بازی متوالی مغلوب شد تا روزهای شگفتی ساز بودن تیمش در لیگ برتر تمام گردد.

دوران شگفتی&zwnjسازی ژنرال به انتها رسید؛ صدرنشین جدید فوتبال ایران معرفی گردید

دومین روز از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 4 بازی در شهرهای آبادان، اهواز، رفسنجان و شهر قدس پیگیری شد.

در مهم ترین بازی امروز، صنعت نفت آبادان که هفته گذشته توانسته بود استقلال را در تهران متوقف کند، روبروی شاگردان امیر قلعه نویی در تیم شگفتی ساز گل گهر ایستاد و در حالی که نیمه اول را گل گهر با گل گادوین منشا به رختکن رفته بود، در نیمه دوم صنعت نفت بازگشت باشکوهی داشت و به لطف گل های طالب ریکانی در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی و رضا خالقی فر به پیروزی 2 بر یک رسید تا گل گهر به روزهای بد خود با دومین شکست متوالی ادامه دهد و البته صنعت نفت صدرنشین جدید لیگ برتر گردد.

مردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان مقابل سایپا تهران نمایش جذابی از خود ارائه کردند و با پیروزی شیرین 3 بر صفر زمین را ترک کردند و راهی رده دوم جدول رده بندی شدند.

تیم تازه لیگ رجحان شده مس رفسنجان هم در استادیوم خانگی اش توانست انتها طلسم شکنی کند و در ملاقات با نفت مسجد سلیمان به پیروزی 2 بر صفر رسید تا هم اولین برد تاریخش در لیگ برتر را جشن بگیرد و هم برای اولین بار در تاریخ این تیم بتواند در لیگ برتر گلزنی کند.

پیکان تهران هم پس از برد شیرینی که در سیرجان بدست آورده بود از آلومینیوم اراک دیگر تیم تازه لیگ رجحان شده میزبانی کرد و در روزی که امیر روستایی مهاجم سابق پرسپولیس نتوانست دروازه پورحمیدی گل سابق استقلال رااز روی نقطه پنالتی باز کند، با تساوی بدون گل متوقف شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1441

به "دوران شگفتی&zwnjسازی ژنرال به انتها رسید؛ صدرنشین جدید فوتبال ایران معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران شگفتی&zwnjسازی ژنرال به انتها رسید؛ صدرنشین جدید فوتبال ایران معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید