خبرنگاران سرمایه گذاری صندوق نوآوری در طرح های اینترنت اشیا

به گزارش تعطیلات رو، تهران- خبرنگاران- معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در صورت ورود عاملان سرمایه گذاری صندوق به طرح های استارتاپی حوزه اینترنت اشیا (IOT) تا 80 درصد در قالب خدمات مشارکت می نماید.

خبرنگاران سرمایه گذاری صندوق نوآوری در طرح های اینترنت اشیا

علی ناظمی روز دوشنبه درچهارمین رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی که امروز با حضور 6 استارتاپ فعال در عرصه اینترنت اشیا برای جذب سرمایه گذار به صورت مجازی برگزار گردید، با تشریح خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه نمود: در هر رویداد جذب سرمایه، بیش از 170 نفر به صورت حضوری و آنلاین مشارکت داشته اند.

وی اعلام کرد: برخی از استارتاپ های سه رویداد گذشته جذب سرمایه، از امکان سرمایه گذاری استفاده کردند و طرح های آن ها از طرف عاملان صندوق نوآوری و شکوفایی (صندوق ها پژوهش و فناوری) ارسال شد.

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: استارتاپ های حاضر در رویداد جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا به 10 میلیارد تومان سرمایه احتیاج دارند و در صورت ورود عامل های سرمایه گذاری، ما نیز در قالب هم سرمایه گذاری در پروژه سرمایه گذاری خواهیم کرد.

ناظمی یادآور شد: در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری وشکوفایی، این صندوق منابع اقتصادی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارایه می دهد، به طوری که هر طرحی را که عاملان صندوق یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع به جامانده را تامین نموده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم که استارتاپ ها و سرمایه گذاران از این رویداد نتایج مثبت بگیرند، این رویداد در حوزه های دیگر به صورت منظم برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان ها، مراکز علمی و صنایع، حوزه خاصی که دارای اولویت هستند را مدنظر داشته باشند آن را برگزار می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1199

به "خبرنگاران سرمایه گذاری صندوق نوآوری در طرح های اینترنت اشیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمایه گذاری صندوق نوآوری در طرح های اینترنت اشیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید