دومین پیروزی ایران برابر چین رقم خورد

به گزارش تعطیلات رو، ملی هندبال کشورمان در سومین ملاقات خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین به پیروزی رسید.

دومین پیروزی ایران برابر چین رقم خورد

با تورهای بهاری چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال کشورمان در سومین ملاقات خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2016 فرانسه از ساعت 15:30 به وقت تهران برابر چین به میدان رفت و با نتیجه 36 بر 18 به پیروزی رسید.

نیمه نخست ایران با رجحان شاگردان عرفان اسماعیلاجیچ در زمین همراه بود و با نتیجه 17 بر 10 به سود ایران به انتها رسید. در نیمه دوم نیز ملی پوشان کشورمان رجحان خود را به چین دیکته کردند و با اختلاف زیاد این تیم را شکست دادند.

ملی پوشان کشورمان در نخستین ملاقات خود برابر عربستان با نتیجه 26 بر 21 مغلوب شدند و در مسابقه دوم با نتیجه 31 بر 26 لبنان را شکست دادند.

ایران در گروه دوم این رقابت ها با عربستان، بحرین، امارت متحده عربی، لبنان و چین همگروه است و در گروه اول نیز قطر،کره جنوبی، عمان، ژاپن و سوریه قرار دارند.

ملی پوشان کشورمان در سومین ملاقات خود در این رقابت ها از ساعت 19:30 روز پنجشنبه، اول بهمن ماه برابر بحرین به میدان خواهند رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 764

به "دومین پیروزی ایران برابر چین رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی ایران برابر چین رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید