دیدنی ترین نقاط گردشگری قطر کجاست؟ (تور دوحه)

به گزارش تعطیلات رو، جاهای دیدنی قطر که می توانند ساعت ها شما را سرگرم نمایند! از موزه های مختلف گرفته تا مراکز خرید و ساحل های متنوع این کشور که قطعا برایتان جالب و هیجان انگیز هستند.

دیدنی ترین نقاط گردشگری قطر کجاست؟ (تور دوحه)

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

با مجله توریستی دلتا همراه باشید تا جاهای تماشای قطر را بهتر بشناسید. قطر یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر در زمینه جذب توریست و توریست پیروز عمل نموده و برگزاری جام دنیای در این کشور گام بزرگی در جهت رسیدن به این هدف بوده است. اگر به قطر بروید، آسمان خراش های زیبای آن، اولین چیزی است که نگاه شما را به سوی خود جذب می نماید.

برترین موزه های قطر

تعداد موزه های تماشای قطر خیلی زیاد است. ما فقط چند مورد از آن ها را برای شما انتخاب نموده ایم.

متحف، موزه ای با 9 هزار اثر هنری

در موزه متحف 9000 اثر هنری مختلف قرار گرفته است که برای تماشا آن ها باید وقت بیشتری بگذارید. جالب است بدانید که آثار این موزه در 25 سال جمع آوری شد.

موزه های مشیرب

وقتی به این موزه می روید، می توانید پیشرفت قطر را در تمام این سال ها ببینید. دوحه در گذشته به مقدار یک دهکده ماهیگیری کوچک بود اما حالا بزرگ ترین آسمان خراش ها در آن قرار گرفته است. این موزه ها 4 خانه هستند که در هر کدام از آن ها فرهنگ غنی کشور قطر تعیین است.

خانه بن جلمود

این خانه به شما نشان خواهد داد که تاریخ برده داری در قطر چگونه بوده است. با رفتن به این خانه در خصوص سبک زندگی برده ها اطلاعاتی زیادی خواهید داشت.

خانه محمد بن جاسم

اگر به خانه محمد بن جاسم بروید، با معماری و تاریخ کشور قطر نیز آشنا می شوید و یاری بزرگی در این زمینه به شما خواهد نمود.

خانه رادوانی

در خانه رادوانی می توانید درباره سبک زندگی مردمان قدیم قطر بیشتر بدانید. در این خانه ابزار و وسایلی وجود دارد که مردم در گذشته از آن استفاده می کردند. اگر به دنیاگردی علاقه دارید، عجیب ترین نقاط دنیا که باورکردنی نیستند را بخوانید.

موزه ملی قطر

وقتی به موزه ملی قطر بروید در خصوص پیشرفت آن در طی این سال ها اطلاعات جالبی خواهید داشت و جذابیت این کشور برایتان بیشتر از قبل می گردد. اگر دوست دارید که بیشتر در خصوص آن بدانید و به جاهای توریستی مختلف آن بروید، وجود 11 گالری مختلف در این موزه باعث می گردد تاریخ کشور قطر را کاملا بشناسید.

یکی از خصوصیات خیلی خوب این موزه وجود رستوران های مختلف است که قطعا بعد از گشتن و یک روز طولانی حال شما را بهتر خواهد نمود. موزه ملی قطر بخش های مختلفی دارد که شامل تاریخ طبیعی صحرای قطر، نمایشگاه های تاریخی از جنگ های قبیله ای و … است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از توریستی راز بچه ها دفن شده در دیوارهای ارگ بم را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2236

به "دیدنی ترین نقاط گردشگری قطر کجاست؟ (تور دوحه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین نقاط گردشگری قطر کجاست؟ (تور دوحه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید