دیدنی های مرکز خرید دامون کیش، لذت سرگرمی در قلب خلیج فارس

به گزارش تعطیلات رو، جزیره کیش یکی از جزایر زیبای خلیج فارس می باشد از همین رو به این جزیره مروارید خلیج فارس گفته می گردد. جزیره کیش نیز همانند سایر جزایر دارای جذابیت های خاصی است چه در ایران و چه در خارج از ایران جزایر همیشه جذابیت های طبیعی دارند به طور مثال سواحل زیبا، آب های نیلگون اقیانوس یا دریا و جاذبه های تفریحی همیشه از مهمترین موارد جذابیت جزایر می باشد. البته ناگفته نماند که جزیره کیش جذابیت های طبیعی همانند وجود گونه های گیاهی و زیبایی های ساحلی-دریایی نیز دارد که همیشه گردشگران بسیاری را جذب می نماید. این جذابیت ها شامل تماشای های مرکز خرید دامون کیش نیز می گردد به طوری که مراکز خرید بسیار بزرگ با تنوع کالا در کیش یافت می گردد و بیشتر مسافران و گردشگران هنگام سفر به کیش از معماری مرکز خرید دامون کیش تماشا می نمایند. این مقاله هر چه بیشتر شما را با تاریخچه مرکز خرید دامون کیش آشنا می سازد.

دیدنی های مرکز خرید دامون کیش، لذت سرگرمی در قلب خلیج فارس

مرکزی دیدنی و زیبا

معماری مرکز خرید دامون کیش از مراکز خرید مجهز در کیش است که در دو طبقه تجاری با 100 غرفه و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذاهای چینی را به مشتریان عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم می کنند. مرکز خرید دامون کیش یکی از زیباترین و مدرن ترین بازارهای جزیره کیش محسوب می گردد. این بازار در زمینی به مساحت 4300 متر مربع و با زیربنای 13300 متر مربع در سال 1391 به بهره برداری رسیده است. دو مجموعه مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در کنار این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز شامل سه طبقه تمام شده است. در مرکز خرید دامون در کیش که یکی از مراکز تجاری کیش محسوب می گردد انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد. محیط داخلی و خارجی مجتمع دامون کیش از برترین متریال و با شیک ترین و مدرن ترین طراحی ساخته شده است. نماسازی و نورپردازی ویژه بر روی بنا، آن را شاخص و منحصر به فرد نموده است. این مجموعه فاصله زیادی تا سایر مراکز خرید و اماکن سیاحتی دارد اما به علت بنای مجلل، فروشگاه های برند و خاص، طراحی داخلی فوق العاده و وجود فودکورت تراس دار و مجاورت با ساحل دامون این فاصله احساس نمی گردد. مرکز خرید دامون کیش به علت داشتن فود کورت در طبقه فوقانی آن و مجاورت با ساحل دامون جذابیت خاصی برای گردشگران و شهروندان کیش ایجاد نموده است. وجود یک پیانو در بازار و مرکز خرید دامون کیش و آهنگ هایی که نواخته می گردد بر جذابیت تاریخچه مرکز خرید دامون کیش افزوده است.

برترین راه برای سفر

اشخاصی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند از جاذبه های گردشگری این جزیره نهایت لذت را می برند زیرا در هنگام سفر با تور کیش اشخاص با برنامه مناسب به سفر به کیش می روند لذا برای بازدید از مکان های دیدنی و مراکز خرید برنامه ریزی دقیقی شده است در این متن درباره یکی از مراکز خرید کیش توضیحاتی داده می گردد البته در این زمینه می توانید به سایر مقالات سایت رجوع نمایید زیرا در متن های بعدی به سایر مراکز خرید اشاره شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2256

به "دیدنی های مرکز خرید دامون کیش، لذت سرگرمی در قلب خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های مرکز خرید دامون کیش، لذت سرگرمی در قلب خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید