مرکز خرید مارک آنتالیا ترکیه

به گزارش تعطیلات رو، اغلب گردشگرانی که به آنتالیا سفر می کنند متوجه می شوند که لباس هایی با کیفیت خوب و با قیمت مناسب در این شهر یافت می شود. در مرکز شهر و جایی که گردشگران حتما به واسطه بافت قدیمی اش به آنجا می فرایند بنایی با معماری مدرن را می بینند که در میانه شهر می درخشد.

مرکز خرید مارک آنتالیا ترکیه

مارک آنتالیا یک مرکز خرید بزرگ است که در سال 2013 و بر اساس نیازهای گردشگران طراحی و ساخته شده است. شاید در نظر اول این مرکز خرید اجناسی گران قیمت را ارائه می کند اما در واقع چنین نیست که فقط اجناس مارک و گران قیمت داشته باشد.

در مرکز خرید مارک آنتالیا بیش از 200 فروشگاه کوچک و بزرگ برپا شده که همه نوع کالایی را با قیمت های مختلف عرضه می نمایند.

در فروشگاه های لباس از 5 لیر تا 300 لیر لباس با مارک های معروف و کمتر شناخته شده وجود دارد اما بی شک کالای تقلبی و بی کیفیت در آن یافت نمی شود.

برای احترام به مراجعین مکانی آماده شده است که بچه ها در کمال آرامش و امنیت در آن با شن و اسباب بازی سرگرم شوند. چندین رستوران بزرگ و کوچک هم در طبقه فوقانی مهیاست که بهترین سرآشپزها در آن به طبخ انواع غذا مشغول هستند.

در فروشگاه های بزرگی انواع لپ تاپ و کامپیوتر و گوشی های موبایل و لوازم خانگی و انواع سوغاتی ها به فروش می رسد.

مشهورترین مارک ها مثل مانگو،کتون، ماوی، الف ناین وست و … در این مرکز خرید، کالا و محصولات خود را برای هر سلیقه ای عرضه می نمایند.

از نظر تبدیل ارز نیز نباید نگران بود، صرافی های مارک آنتالیا انواع مبادلات ارزی را انجام می دهند.

پارکینگ بزرگ مرکز خرید مارک ترکیه با ظرفیت سه هزار اتومبیل در طبقه زیرین پذیرای مراجعین می باشد. لازم به ذکر است که این مرکز خرید با مساحتی بالغ بر 51 هزار متر مربع در مرکز شهر آنتالیا می درخشد و برای گردشگران وارده به این شهر خاطره ای خوش به ارمغان می آورد. زیرا پاساژ مارک آنتالیا ترکیه از پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا ترکیه می باشد.

ایرج مرادی

در ذیل دیگر عکس های مرکز خرید مارک آنتالیا ترکیه را می بینید که از طریق استاد مرادی عزیز به صورت اختصاصی برای سایت نشاط آوران تهیه شده است:

منبع: ای نشات
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2079

به "مرکز خرید مارک آنتالیا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید مارک آنتالیا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید