راهنمای جامع ارور ماکروفر مای تگ [آنالیز 20 ارور

به گزارش تعطیلات رو، ماکروفر مای تگ مانند هر وسیله برقی پیشرفته امروزی، مجهز به عیب یابی اتوماتیک است و ایرادات سیستم و ارور ماکروفر مای تگ به صورت کدهای خطا نشان داده می گردد. با تفسیر این ارورها، می توانید متوجه شوید که ماکروفر مای تگ شما چه مسئله ای دارد و آن را عیب یابی کنید.

راهنمای جامع ارور ماکروفر مای تگ [آنالیز 20 ارور

ما در این مطلب از مجله خبرنگاران تمامی کد خطاهای ماکروفر مای تگ را برای شما گرد آورده ایم و روش رفع ارور ماکروفر مای تگ را آنالیز می کنیم.

اگر تنظیمات ماکروفر مای تگ شما مختل شده است می توانید به وسیله ثبت درخواست در وبسایت خبرنگاران و در بخش تعمیر مایکروفر، از متخصصان و تعمیرکاران ممتاز خبرنگاران مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • اگر ماکروفر مای تگ شما نماد LOC/L یا نماد قفل را به شما نشان می دهد، نشان دهنده قفل کنترل است. در چنین شرایطی تا زمانی که قفل را غیرفعال نکنید، ماکروفر کار نخواهد کرد.
  • برای رفع ارور ماکروفر مای تگ، دستگاه را با قطع کردن مدار برق حداقل به مدت 1 دقیقه و سپس وصل کردن آن، ریست کنید.
  • کدهای خطای SE, E03, F2, F2Q1, F2E1 or F9Q1 زمانی که مسئله ای در صفحه کلید یا سیم کشی مرتبط با آن وجود دارد، ظاهر می شوند.

آنالیز 20 ارور مایکروفر مای تگ و عیب یابی دستگاه

در این بخش 20 کد خطای رایج و متداولی که در بیشتر مواقع کاربران ماکروفر مای تگ را دچار زحمت می نماید، گردآوری نموده ایم. با مطالعه این بخش می توانید بیشترین مسائل دستگاه ماکروفر خود را رفع کنید.

1. کد خطای Maytag AccuPop Fail

هنگامی که سنسور AccuPop از کار می افتد، کدهای خطای خرابی AccuPop در نمایشگر ارور ماکروفر مای تگ ظاهر می شوند و در نتیجه، ماکروفر به طور معمول کار نمی نماید.

روش تعمیر سریع

ماکروفر را با خاموش کردن قطع کننده مدار آن به مدت حداقل 1 دقیقه و سپس روشن کردن آن، ریست کنید. سپس آن را روشن کنید تا ببینید خوب کار می نماید یا خیر.

2. حالت نمایشی (dOn/dOff)

ماکروفر dOn را برای فعال بودن حالت نمایشی و dOff برای غیرفعال بودن حالت نمایشی نشان می دهد؛ بنابراین، رفع این ارور ماکروفر مای تگ به این بستگی دارد که می خواهید حالت نمایشی ماکروفر خود را فعال یا غیرفعال کنید.

روش تعمیر سریع

برای رفع ارور ماکروفر مای تگ در ماکروفر را باز کنید و کلید شماره 3 را حدود 5 ثانیه فشار دهید، سپس دکمه آغاز را به مدت 5 ثانیه فشار دهید تا حالت نمایشی فعال شود. این کار dOff را پاک می نماید. اگر می خواهید dOn را پاک کنید نیز همین روش را انجام دهید.

3. Open/Close Door

خطای Open/Close Door روی ماکروفر مای تگ شما زمانی ظاهر می شود که در را به مدت 5 دقیقه یا بیشتر بدون روشن کردن ماکروفر ببندید؛ اما با این حال، می تواند نشان دهنده یک درب به طور نامناسب به مانعی مانند مواد بسته بندی، زباله ها یا یک ظرف بزرگ باشد.

روش تعمیر سریع

در را بازوبسته کنید و سپس مایکروویو خود را مجدداً راه اندازی کنید. اگر درب به علت انسداد و وجود مانعی بسته نشد، مانع را بردارید.

4. LOC (کد Lیا شکل قفل)

اگر ماکروفر مای تگ شما نماد LOC/L یا نماد قفل را به شما نشان می دهد، نشان دهنده قفل کنترل است. در چنین شرایطی تا زمانی که قفل را غیرفعال نکنید، ماکروفر کار نخواهد کرد. این قفل یک ویژگی امنیتی است که از کارکردن ماکروفر به وسیله بچه ها جلوگیری می نماید.

روش تعمیر سریع

دکمه Cancel یا Start را بسته به مدت 3 ثانیه فشار دهید.

5. کدهای خطای مایکروویو SE, E03, F2, F2Q1, F2E1 or F9Q1

کدهای خطای SE, E03, F2, F2Q1, F2E1 or F9Q1 زمانی که مسئله ای در صفحه کلید یا سیم کشی مرتبط با آن وجود دارد، ظاهر می شوند. در نتیجه، ماکروفر مای تگ کار نمی نماید.

روش تعمیر سریع

قطع کننده مدار را حداقل به مدت 1 دقیقه خاموش کنید و سپس آن را روشن کنید تا ماکروفر دوباره تنظیم شود. این روش باید کد SE ارور ماکروفر مای تگ را پاک کند.

6. کد خطا PF یا چشمک زد چراغ ماکروفر

اگر ماکروفر مای تگ شما چشمک می زند یا کد PF را نمایش می دهد، نشان دهنده قطع برق احتمالی یا خاموش شدن ساعت آن است.

روش تعمیر سریع

با فشردن cancel یا cancel /off روی ماکروفر، چشمک زدن را متوقف کنید. این کار در واقع ساعت را مجدد تنظیم می نماید. اگر ارور ماکروفر مای تگ همچنان باقی ماند، با یک تکنسین تماس بگیرید.

7. کدهای مایکروویو FCE1/FCE2/FCE3/FCE7

کد خطا FCE1/FCE2/FCE3/FCE7 زمانی که ماکروفر اسمارت شما به Wi-Fi وصل نمی شود ظاهر می شود. این مشکل ممکن است به علت سیگنال ضعیف، وقفه اتصال، خرابی روتر یا خطای سیم کشی باشد.

روش تعمیر سریع

مدار برق را به مدت حداقل 1 دقیقه از ماکروفر قطع کنید تا دوباره تنظیم شود. بعلاوه مطمئن شوید که مودم وای فای در محدوده خوبی واقع شده است. اگر ارور مایکروفر مای تگ ادامه داشت، با یک متخصص تماس بگیرید.

8. کد خطای FCE8

وقتی شماره SAID را اشتباه وارد کنید، کد خطا FCE8 روشن می شود. گاهی اوقات نیز به جای کد کلمه Registration Error ظاهر می شود.

روش تعمیر سریع

برای رفع ارور ماکروفر مای تگ سعی کنید دوباره شماره SAID را وارد کنید و مطمئن شوید که این بار آن را به درستی انجام داده اید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات مایکروویو!

9. خطای ثبت نام یاRegistration Error

این کد خطا نشان دهنده پیروز نبودن ثبت نام دستگاه است که احتمالاً به علت اتصال اینترنت ناپیروز یا ورود اشتباه شماره SAID می باشد.

روش تعمیر سریع

اطمینان حاصل کنید که اینترنت دستگاه متصل است و شماره SAID را به درستی وارد نموده اید.

10. کد خطا E11 یا E12

این ارور ماکروفر maytag زمانی نشان داده می شود که سنسور گاز از کار می افتد یا مسئله ای در سیم کشی مربوط به آن وجود دارد ظاهر می شود.

روش تعمیر سریع

مدار برق را به مدت حداقل 1 دقیقه قطع نموده و سپس متصل کنید تا ماکروفر مجددا تنظیم شود. سپس دستگاه را روشن نمایید، اگر کد خطا حذف نشد، برای یاری با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

11. کد خطا F8E5

اگر مسئله ای در سنسور دمای هوای خروجی یا سیم کشی مربوط به آن وجود داشته باشد، کد خطا F8E5 ظاهر می شود و از کار کردن ماکروفر جلوگیری می نماید.

روش تعمیر سریع

برای رفع ارور ماکروفر مای تگ، دستگاه را با قطع کردن مدار برق حداقل به مدت 1 دقیقه و سپس وصل کردن آن، ریست کنید. پس از آن ماکروفر را روشن کنید و ببینید کار می نماید یا خیر. اگر کد خطا حذف نشد به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

12. خطای مایکروویو F1E4 ،E13، F7 ، F6EO

F1E4 ،E13، F7 ، F6EO زمانی که برد کنترل یا سیم کشی مربوطه مشکل داشته باشد، ظاهر می شوند و در نتیجه، دستگاه داغ نمی شود.

روش تعمیر سریع

برای تنظیم مجدد و رفع ارور ماکروفر مای تگ آن را ریست کنید.

13. کد خطا E21

یکی از کد خطاهای ماکروفر مای تگ E21 است. این کد نشان دهنده خطای سنسور حرارتی و سیم کشی آن است.

روش تعمیر سریع

دستگاه را طبق روش های بالا ریست کنید.

14. ارور ماکروفر مای تگ کد خطا E23

ماکروفر شما باید ظرف 30 دقیقه گرم شود. اگر گرم نشد، احتمالاً به علت مسئله ای در برد کنترل است.

روش تعمیر سریع

دستگاه را ریست کنید.

15. کد خطای E24

بدنه مایکروویو مای تگ نباید بیش ازحد گرم شود. اگر این اتفاق بیفتد، عمدتاً به علت مسئله ای در سنسور گاز، سنسور حرارتی، برد کنترل، یا سیم کشی های مرتبط، است و باعث بروز کد E24 ارور ماکروفر مای تگ می شود.

روش تعمیر سریع

مدار برق را به مدت 1 دقیقه خاموش کنید و سپس آن را روشن کنید تا ماکروفر ریست شود.

نصب و تعمیرات تخصصی مایکروفر با تیم خبرنگاران

16. کدهای خطای E61/E62/E63

کد خطا E61/E62/E63 زمانی که مسئله ای در مدار سنسور فر، برد کنترل یا سیم کشی مربوطه وجود دارد، ظاهر می شود.

روش تعمیر سریع

مدار برق را به مدت 1 دقیقه خاموش کنید و سپس آن را روشن کنید تا ماکروفر ریست شود.

17. کد خطای مایکروویو F6 و F1E1

وقتی برد ریلای یا سیم کشی مرتبط با آن مشکل داشته باشد، این ارورها نمایش داده می شوند. در چنین حالتی، ماکروفر کار نخواهد کرد.

روش تعمیر سریع

برای رفع ارور ماکروفر مای تگ، دستگاه را ریست کنید.

18. کد خطاF2H2 یا F2H1

کد خطاF2H2 یا F2H1 زمانی که مسئله ای در چراغ، فن هواکش یا سیم کشی های مرتبط وجود دارد ظاهر می شود که از مسائل رایج مایکروفر محسوب می شوند.

روش تعمیر سریع

برای رفع این ارور ماکروفر maytag، دستگاه را ریست کنید.

19. کد خطا F9

کد خطا F9 احتمالاً زمانی ظاهر می شود که برد ریلای، برد کنترل یا سیم کشی مربوطه مشکل داشته باشد.

روش تعمیر سریع

برای رفع ارور ماکروفر مای تگ دستگاه را ریست کنید.

20. کد خطای مایکروویو F4E4/F3H

در هایت، کد خطا F4E4/F3H زمانی که مسئله ای در سنسور رطوبت وجود دارد، نمایش داده می شود.

روش تعمیر سریع

مدار برق را به مدت حداقل 1 دقیقه قطع نموده و سپس متصل کنید تا ماکروفر مجددا تنظیم شود. سپس دستگاه را روشن نمایید، اگر کد خطا حذف نشد، برای یاری با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: فهرست کامل ارور ماکروفر ال جی

سخن پایانی

در بیشتر مواقع برای رفع ارور ماکروفر مای تگ ضروری است که دستگاه ریست شود تا تنظیمات به هم ریخته دستگاه مجددا تنظیم و راه اندازی شوند. اما در مواقعی که قطعات مکانیکی یا الکترونیکی دستگاه دچار نقص شده باشند، ضروری است که برای حل مشکل ارور ماکروفر مای تگ خود از یک تکنسین مجرب یاری بگیرید.

سوالات متداول

کد SE در مایکروویو مای تگ به چه معناست؟

کد خطا SE در ماکروفر مای تگ به این معنی است که رابط کاربری (یا صفحه کلید) یا سیم کشی مرتبط با آن مشکل دارد. برای رفع آن، باید با خاموش کردن ماکروفر و سپس روشن کردن آن پس از 1 دقیقه، دستگاه را مجدداً تنظیم کنید.

چگونه ماکروفر مای تگ خود را بازنشانی کنم؟

می توانید قطع کننده مدار مایکروفر را خاموش کنید و پس از یک دقیقه مجددا روشن نمایید.

چرا مایکروویو مای تگ همچنان ارور 1E را نشان می دهد؟

این مشکل به معنی عدم اتصال به Wi-Fi است. سیگنال ضعیف، مودم خراب و ... از علل بروز ارور E1 است.

منبع: آچاره
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2340

به "راهنمای جامع ارور ماکروفر مای تگ [آنالیز 20 ارور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع ارور ماکروفر مای تگ [آنالیز 20 ارور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید