رفتار جالب استراماچونی با بازیکنان استقلال بعد از باخت در دربی

به گزارش تعطیلات رو، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز تمرین روز گذشته از تیم بازنده تشکر هم کرد وآنها را مرد میدان دربی در نیمه دوم نامید.

رفتار جالب استراماچونی با بازیکنان استقلال بعد از باخت در دربی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تمرین روز گذشته آبی ها بعد از شکست در دربی پر بود از ملاطفت و مهربانی استراماچونی بی آنکه نقدی به شاگردانش داشته باشد با ادبیاتی نرم از کنار وقایع یکشنبه عبور کرد! حیرت انگیز بود که سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز تمرین روزش گذشته از تیم بازنده تشکر هم کرد وآنها را مرد میدان دربی در نیمه دوم نامید و گفت: به شما خسته نباشید می گویم.

ما دو نیمه متفاوت داشتیم. یک نیمه خوب نبودیم و یک نیمه خوب بودیم. شاید تصور می شد آقای سرمربی از نیمه اول راضی است اما عجبا که استراماچونی رو به تیم بازنده کرد و گفت: نیمه دوم بهتر بودید. احتمالاً این بخش از اظهارات استراماچونی برگرفته از دیده هایش است اما اگر به آمار و ارقام این بازی بنگریم به نتایج دیگری می رسیم. استقلال به واقع در همه سطوح ضعیف تر از رقیب سنتی اش قد علم کرد و نه در مالکیت توپ و نه در شوت های به دروازه و نه حتی در دقت پاس های ارسالی برتر از حریفش بود. تعداد پاس هایی که استقلال در قیاس با پرسپولیس رد و بدل نموده بود نیز کمتر از پرسپولیس بود و رقیب سنتی با 377 پاس در مقابل 293 پاس از این حیث هم نسبت به استقلال شرایط بهتری داشتند.

حال اینکه سرمربی استقلال بابت کدام نمایش تحسین برانگیز از شاگردانش راضی بود تعیین نیست. احتمالاً استراماچونی دچار نوعی بی تفاوتی در قبال این بازی شده و شاید هم اساساً عمق شکست در بازی بزرگ را هنوز درک ننموده و نمی داند باختن مقابل پرسپولیس از دیدگاه طرفداران چه معنی و مفهومی دارد.

با ابراز رضایت استراماچونی از شاگردانش احتمالاً باید شاهد ظهور دوباره همین ترکیب در بازی های آینده باشیم. هیچ بعید نیست که استراماچونی تیم بازنده دربی را در بازی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن هم به میدان بفرستد. شاید او بهتر از ما می داند در تیمش چه خبر است. شاید استراماچونی همه این تصورات را با پیروزی در بازی با ذوب آهن از ذهن ما بیرون کند. شاید او بیشتر می داند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 502

به "رفتار جالب استراماچونی با بازیکنان استقلال بعد از باخت در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار جالب استراماچونی با بازیکنان استقلال بعد از باخت در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید