رونمایی از پوستر سومین جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان یزد

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران/یزد مراسم شروع و رونمایی از پوستر سومین جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان یزد برگزار گردید.

رونمایی از پوستر سومین جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان یزد

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد امروز در این مراسم، هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ و حراست از موسیقی مختص به شهر یزد اما با گستره ملی خواند و ابراز امیدواری کرد که موسیقی یزد به نام این استان ثبت و برندسازی گردد.

وی ابراز امیدواری کرد در جریان برگزاری این جشنواره، دبیرخانه دائمی جشنواره به منظور معرفی هر چه بیشتر موسیقی اصیل یزد راه اندازی و در قالب این جشنواره تداوم معرفی و ترویج موسیقی یزد را در استان ببینیم.

جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف گرامی داشت قرن ها کوشش مردمان شکیبا خطه کویر در حفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پر کوشش موسیقی با فرازهای درخشان معاصر کشورمان، در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

بخش رقابتی این جشنواره شامل پنج زیر مجموعه گروه نوازی موسیقی دستگاهی و ارکسترال (منطقه ای- استانی)، گروه نوازی موسیقی غیرایرانی، روه نوازی موسیقی مجلسی ایرانی (استانی)، اهنگسازی و پژوهش موسیقی (منطقه ای) می گردد.

سومین جشنواره موسیقی کویرنشینان به میزبانی انجمن موسیقی استان یزد با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان این استان از 15 تا 17 بهمن ماه جاری به صورت مجازی و از پیج انجمن موسیقی ایران با حضور استان های یزد، اصفهان، کرمان، کرمان جنوب، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1578

به "رونمایی از پوستر سومین جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پوستر سومین جشنواره منطقه ای موسیقی کویرنشینان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید