ریچارد عثمان ادعا می نماید برنده جایزه نوبل ادبیات می گردد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از مترو نیوز، ریچارد عثمان، نویسنده و مجری انگلیسی که اولین رمانش در ماه سپتامبر منتشر و فروش بالای کتابش موجب ثبت رکورد جدید فروش کتاب از زمان هری پاتر شد ادعا می نماید ممکن است فردا برنده جایزه نوبل ادبیات گردد.

ریچارد عثمان ادعا می نماید برنده جایزه نوبل ادبیات می گردد

باشگاه قتل پنج شنبه چنان پیروز بود که چهل و پنج هزار نسخه از رمان ریچارد عثمان فقط در سه روز به فروش رفت تا سریع ترین فروش یک کتاب جنایی از نویسنده کتاب اولی در بخش بزرگسال را به خود اختصاص دهد. حق تبدیل کتاب به نسخه سینمایی هم توسط استیون اسپیلبرگ خریداری شده است.

ریچارد عثمان روی گذشته روی برنده شدن خودش شرط بندی هم کرد! عثمان می گوید: اصلاً قابل پیش بینی نیست. نه؟ شاید برنده شدم.

کتاب عثمان تا هفته گذشته 200 هزار نسخه به فروش رفت. عثمان هفته گذشته درباره محبویت باشگاه قتل پنج شنبه گفت: ناگهان آمریکایی ها عاشق کتاب شدند. سپس آلمان، اسپانیا، و تایوان هم به خرید کتاب علاقه مند شدند!

عثمان می گوید: تا به امروز استیون اسپیلبرگ را ندیده ام چون به دلایلی پیروز نشدم به ایالات متحده سفر کنم و او هم به اینجا نیامده است. حتی از طرق زوم هم ندیدمش.

باشگاه قتل پنج شنبه اولین کتاب عثمان قصه چهار دوست پس از هفتاد سالگی را نشان می دهد که به صورت هفتگی با هم دیدار می نمایند تا معمای قتل های حل نشده را حل نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1317

به "ریچارد عثمان ادعا می نماید برنده جایزه نوبل ادبیات می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریچارد عثمان ادعا می نماید برنده جایزه نوبل ادبیات می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید