ستاره استقلال به فرهاد مجیدی حمله کرد؛ نگذاشتند مربی شوم

به گزارش تعطیلات رو، مجتبی جباری که صبح دیروز نامش به عنوان گزینه مربیگری در استقلال مطرح شده و قرار بود دستیار ساکت الهامی گردد، بلافاصله بعد از انتخاب مجیدی با رسانه طرفداری به گفت وگو پرداخت و حرف های تندی علیه مجیدی زد که گزیده این صحبت ها را می خوانید.

ستاره استقلال به فرهاد مجیدی حمله کرد؛ نگذاشتند مربی شوم

قرار بود بیاییم، نگذاشتند

دیشب با ساکت الهامی صحبت کردم و قبول کردم در کادرفنی استقلال با ایشان کار کنم. قبل از این هم که من مدرک نداشتم بحث حضورم در کادرفنی آقای شفر بود ولی دوستان نگذاشتند و با کوشش هایی که کردند اجازه ندادند این اتفاق رخ بدهد. قرار بود اتفاقی بیفتد که بتوانیم به استقلال یاری کنیم و من دیدم با آقای الهامی می گردد این کار را انجام داد.

فقط به خاطر ارتباط با فضای مجازی؟

سؤال من این است که چرا دیگران فکر می نمایند محق هستند؟ من فکر می کنم به خود آقای فکری باید فرصت بیشتری داده می شد تا بتواند اهدافش را پیش ببرد اما حاشیه هایی که هست باعث می گردد فضا تنگ تر گردد. باشگاه متعلق به یکی دونفر نیست و نمی گردد شما چون صندلی مناسبی در زمان بازیکنی داشته اید، فکر کنید می توانید مربی باشگاه عظیمی مثل استقلال شوید. انتظار من از هیأت مدیره این است که بحث انتخاب سرمربی یک بحث فنی باشد نه بحث این که باشگاه کمتر در دردسر قرار بگیرد، چون آن مربی با فضای مجازی ارتباط مناسبی دارد.

می خواهند بگویند گزینه ای جز مجیدی نیست

قرار بود من در زمان شفر به عنوان یاری مربی وارد کادرفنی شوم اما امیرحسین فتحی برای اینکه شرایط خود را بین طرفداران بهتر کند، فرهاد مجیدی را آورد و بعدا شرایطی پیش آوردند که او سرمربی گردد. دیگران با لابی و زدوبند کردن یک بار نگذاشتند به کادرفنی اضافه شوم. من در آن موقع صحبتی نکردم ولی حالا احساس ناراحتی برای باشگاه استقلال دارم. کسی که هیچ وقت فضای کنفرانس مطبوعاتی را تجربه نکرده و در حساس ترین برهه برای اینکه زمان ماندن خود را در استقلال بیشتر کند، یک جام را از استقلال و طرفداران بی نظیرش می گیرد؛ می خواهند در ذهن طرفدار این باور را ایجاد نمایند که گزینه ای جز او نیست، درحالی که اصلا اینطور نیست. من می توانم خیلی افراد را نام ببرم که همسطح ایشان هستند.

بازیکن خوب الزاما مربی خوبی نمی گردد

الان هم برای رقابت اعلام آمادگی می کنم و می گویم من و ساکت الهامی می توانیم این کار را انجام بدهیم. با وجود اینکه خیلی ها می گفتند جباری می تواند مربی خوبی باشد، من رفتم و آموزش دیدم و هرگز در باد این حرف ها نخوابیدم. ناراحتی من این است که باشگاه عظیم استقلال یک گزینه داشته باشد. درنهایت امیدوارم استقلال و طرفداران بی نظیرش پیروز باشند و فشارهایی که احتمالا از سوی فضای مجازی روی من می آید چیزی نیست که نگرانم کند.

منبع: طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1617

به "ستاره استقلال به فرهاد مجیدی حمله کرد؛ نگذاشتند مربی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال به فرهاد مجیدی حمله کرد؛ نگذاشتند مربی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید