دعوت از مسئولان جهاد دانشگاهی برای حضور در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس

به گزارش تعطیلات رو، نایب دوم کمیسیون بهداشت گفت: از مسئولان جهاد دانشگاهی دعوت کرده ایم که با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت پیشنهادات بودجه ای شان را ارائه دهند تا در قانون بودجه 1401، اعتبارات لازم لحاظ شود.

دعوت از مسئولان جهاد دانشگاهی برای حضور در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس

سید محمد پاک مهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: جهاد دانشگاهی به نسبت سایر حوزه های علمی ابداعات و اختراعات بسیار خوبی دارد و قطعاً می تواند کشور را در بسیاری از نیازمندی های تکنولوژیک نسبت به خارج مستقل کند.

وی با بیان این که جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی عملکرد قابل قبولی دارد، اظهار کرد: تصورم این است تدبیری که امروز در جهاد حاکم است در راستای خنثی سازی و دور زدن تحریم ها و رفع وابستگی ها و استقلال کشور است.

این نماینده مجلس همچنین بر لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی از طریق مجلس تاکید و خاطر نشان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی یکسری دارو تولید شده که باید به ثبت برسد و بیمه ها بتوانند پوشش دهند که در مجلس پیگیر آن هستیم. همچنین در صددیم اقداماتی انجام دهیم تا در تولیدات جهاد دانشگاهی در حوزه های پزشکی از جمله درمان سرطان پستان و پانسمان زخم ها از سوی وزارت بهداشت پذیرفته شود و به تولید انبوه برسد. از مسئولان جهاد دانشگاهی دعوت کرده ایم که با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت پیشنهادات بودجه ای شان را ارائه دهند تا در قانون بودجه 1401، اعتبارات لازم لحاظ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2035

به "دعوت از مسئولان جهاد دانشگاهی برای حضور در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از مسئولان جهاد دانشگاهی برای حضور در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید