سرمربی تیم ایتالیا: بازی با ایران درس های زیادی برای ما داشت، ساوانی: به اندازه ایرانی ها خوب نبودیم

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از شکست تیمش برابر ایران در لیگ جهانی گفت: دیدار با تیم ایران درس های زیادی برای ما به همراه داشت.

سرمربی تیم ایتالیا: بازی با ایران درس های زیادی برای ما داشت، ساوانی: به اندازه ایرانی ها خوب نبودیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت بازی ها، مائورو بروتو در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و ایتالیا گفت: بازیکنان ایران در این بازی بسیار عالی بودند و خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: چون بازیکنان ایرانی نسبت به بازیکنان ما اعتماد به نفس بیشتری داشتند، بهتر از ما بازی کردند و پیروز به شکست ما شدند. آنان چیزی برای از دست دادن نداشتند و با تمام قوا به میدان آمدند. آنها خیلی خوب شروع کردند و کم اشتباه ظاهر شدند. همین موضوع بازی را از دست ما خارج کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در ادامه گفت: آنها ست های اول و دوم را با قدرت از آن خود کردند. در ست سوم تغییراتی دادیم و زایدسف را به بازی آوردیم و توانستیم به بازی برگردیم ولی در ست چهارم نتوانستیم آن جور که باید مقابل ایران بازی کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی در عین حال خاطر نشان کرد که باید از این دیدار درس بگیریم و بتوانیم در مسابقات آینده این شکست را جبران کنیم.

کریستین ساوانی کاپیتان ایتالیا نیز در این نشست خبری گفت: ما خوب بازی کردیم اما نه به اندازه ایرانی ها. آنان نمایش فوق العاده و درخشش خوبی داشتند.

وی ادامه داد: ما می دانستیم که مقابل ایران کار سختی در پیش خواهیم داشت اما واقعیت این است که آنها بهترین عملکرد خود را در این بازی ارائه دادند.

ساوانی توضیح داد: ما آنها را دست کم نمی گرفتیم اما ملی پوشان ایران در هر ست بهتر از ست قبل بازی می کردند.

تیم ملی والیبال ایران آدینه شب در پنجمین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر 1 تیم قدرتمند ایتالیا را شکست داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 307

به "سرمربی تیم ایتالیا: بازی با ایران درس های زیادی برای ما داشت، ساوانی: به اندازه ایرانی ها خوب نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ایتالیا: بازی با ایران درس های زیادی برای ما داشت، ساوانی: به اندازه ایرانی ها خوب نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید