تور فرانسه: سعیدی: حضور تیم امید در المپیک پاریس یک مطالبه ملی است، از فدراسیون ها حمایت حداکثری داشتیم

به گزارش تعطیلات رو، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مردم فوتبال را دوست دارند و حضور تیم امید در المپیک توکیو یک مطالبه ملی است.

تور فرانسه: سعیدی: حضور تیم امید در المپیک پاریس یک مطالبه ملی است، از فدراسیون ها حمایت حداکثری داشتیم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کیکاووس سعیدی در مورد پرداخت بخش سرانجامی بودجه کمیته ملی المپیک به فدراسیون های ورزشی به وسیله کمیته ملی المپیک، گفت: 10 درصد از بودجه سال 1400 فدراسیون ها به جای مانده که قطعا تا سرانجام سال پرداخت می گردد البته در تلاشیم تا این پرداخت زودتر انجام گردد. 90 درصد بودجه را به خاطر ضرورت المپیک در اردیبهشت به فدراسیون ها دادیم و علاوه بر آن پرداخت های حمایتی برای اردوها داشتیم. یاری ها ارزی و ریالی بود سعی ما بر این بود که حمایت حداکثری داشته و شرایط مطلوب را برای المپیک با هم افزایی بین کمیته و فدراسیون ها ایجاد کنیم. در طی این راستا بازدیدهای مختلف از اردوها انجام شد و کم و کاستی ها آنالیز و تصمیم گیری می شد.

وی در پاسخ به اینکه برای بازی های آسیایی چه حمایت های اقتصادی انجام خواهد شد،گفت: برنامه ریزی کردیم و برای 1401 تامین منابع اقتصادی برای اعزام ها را در دستور کار داریم و به سازمان برنامه و بودجه ارائه می دهیم. سال جاری تحلیل ها در فدراسیون ها انجام می گردد و نتایج توکیو هم تحلیل شد و حمایت موردی هم در دستور کار خارج از سهمیه فدراسیون ها خواهد بود. در کنار وزارت ورزش به سهم خود حمایت لازم را خواهیم داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد نتایج تیم امید گفت:خوشبختانه قدم های خوبی فدراسیون فوتبال برداشت. الان زمان مناسبی است و هم افزایی خوبی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود دارد. سرمربی با تجربه ای برای تیم امید انتخاب شد. تجربه تلخی برای عدم صعود به المپیک داریم. این بار امید داریم که به المپیک پاریس برویم. مردم فوتبال را دوست دارند و حضور این تیم در المپیک یک مطالبه ملی است. در فرایند فنی و تخصصی تیم امید مداخله نداریم اما هر کجا لازم بوده حمایت کردیم و این حمایت ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور فرانسه: سعیدی: حضور تیم امید در المپیک پاریس یک مطالبه ملی است، از فدراسیون ها حمایت حداکثری داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: سعیدی: حضور تیم امید در المپیک پاریس یک مطالبه ملی است، از فدراسیون ها حمایت حداکثری داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید