سفر به فیلیپین ، جاذبه های طبیعی فیلیپین را از نزدیک ببینید (تور فیلیپین)

به گزارش تعطیلات رو، فیلیپین یکی از کشورهای آسیای شرقی است که با طبیعت زیبای خود توانسته همیشه مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا باشد. در حال حاضر این کشور با تمرکز جذابیت های تاریخی و طبیعی خود سالانه حجم وسیعی از تورهای مسافرتی را به خود جلب می نماید. شما می توانید به صورت شخصی و یا با مراجعه به یکی از آژانس های مسافرتی و بهره گیری از سرویس های آنها به این کشور سفر کنید. قبل از سفر به فهرست مقاصدی که قرار است از آنها بازدید نمائید توجه داشته باشید. در ادامه به دیدنی ترین جاذبه های طبیعی این کشور کوچک اشاره خواهیم کرد. در ادامه با سفر به فیلیپین و جاذبه های طبیعی فیلیپین با ما همراه باشید ...

سفر به فیلیپین ، جاذبه های طبیعی فیلیپین را از نزدیک ببینید (تور فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

جاذبه های طبیعی فیلیپین : صخره های دریایی Tubbataha

این صخره ها در دریای Sulu واقع شده اند و به عنوان یکی از نقاط گردشگری پارک حفاظت شده Marine محسوب می شوند و تحت حفاظت های شدید دولت می باشند. دو جزیره مرجانی شمالی و جنوبی این صخره ها را تشکیل داده و به وسیله یک کانال عمیق به ارتفاع 8 متر انها را از هم تفکیک نموده است . این منطقه یکی از محبوب ترین منطقه ها دریایی برای شناگران است . توصیه می گردد گردشگران بین ماه های اپریل تا جون به این منطقه سفر نمایند، چراکه دریا در این فصل بدون موج و آرام است و می توان غواصی خوب و لذت بخشی را در این منطقه تجربه کرد.

جاذبه های طبیعی فیلیپین : آتش فشان Mayon

این آتش فشان که در ارتفاع 2400 متری از سطح دریا واقع شده به خاطر شکل متقارن و مخروطی اش به معروفیت رسیده است. طبیعت گردانی که به فعالیت هایی از قبیل اردو زدن در طبیعت، کوه نوردی، صخره نوردی علاقه مند هستند می توانند نهایت لذت را از این سفر ببرند. از طرف دیگر حیات وحش اطراف این آتش فشان موجب شده که این منطقه بین عکاسان طبیعت هم به معروفیت برسد. ضروری است بدانید که Mayon فعال ترین آتش فشان فیلیپین است و در طول 400 سال گذشته 49 بار فوران نموده. در ماه های فبریه بیشترین فعالیت های آتش فشانی را در این کوه مخروطی شاهد هستیم . به یاد داشته باشید که سفر به صورت شخصی به این منطقه به شما توصیه نمی گردد و ضروری است برای بازدید از این آتش فشان از تورهای مسافرتی بهره ببرید.

سفر به فیلیپین : مزرعه های پلکانی برنج Banaue

بازدید از این مزارع را در برنامه تفریحی خود بگنجانید چراکه این مزارع یکی از دیدنی ترین مقاصد گردشگران و تور مسافرتی در فیلیپین به حساب می آیند. این مزارع که بر روی شیب کوه احداث شده اند در حدود 2000 سال قدمت دارند. کشاورزان در این مزارع به صورت سنتی به کاشت برنج مشغولند. زیبایی بصری و طراحی اعجاب انگیز این زمین های کشاورزی این ناحیه موجب بهت و حیرت شما خواهد شد.

سفر به فیلیپین : تپه های شکلات

یکی از ویژه ترین جذابیت های توریستی فیلیپین تپه های شکلاتند. این تپه ها که از پدیده های زمین شناسی به حساب می آیند، شامل 1268 تپه مخروطی شکلند که در جزیره جنگلی Bahol مشاهده می شوند. این تپه ها که به صورت پراکنده در مقدار های تقریبا یک سان بین پوشش جنگلی این جزیره سر از خاک برآورده اند به عنوان یکی از معروف ترین جذابیت های توریسیتی در کشور فیلپین همیشه مد نظر تورهای مسافرتی و گردشگران قرار گرفته اند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2262

به "سفر به فیلیپین ، جاذبه های طبیعی فیلیپین را از نزدیک ببینید (تور فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به فیلیپین ، جاذبه های طبیعی فیلیپین را از نزدیک ببینید (تور فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید