شوک به کشتی ایران، حسن یزدانی باز هم به تیلور باخت

به گزارش تعطیلات رو، در شروع رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در بوداپست مجارستان2018،حسن یزدانی دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک در نخستین مصاف خود و در فینال زودرس برابر دیوید تیلور آمریکایی ناباورانه باخت.

شوک به کشتی ایران، حسن یزدانی باز هم به تیلور باخت

به گزارش خبرنگاران، در شروع رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در بوداپست مجارستان، حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک در نخستین مبارزه خود و در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه 11 بر 6 ناباورانه باخت.این شکست در حالی برای نابغه کشتی ایران بدست آمد که به وضوح تعیین بود تیلور از آمادگی بدنی بالاتری برخوردار بود و با اتکا به همین آمادگی موفق شد در تایم دوم از خستگی یزدانی استفاده و بارها با زیرگیری از وی ،نابغه کشتی ایران را در خاک بنشاند و پیروز این مبارزه حساس گردد.

یزدانی این مبارزه را هجومی شروع کرد و موفق شد تایم نخست را 6 بر 2 به سرانجام برساند با شروع 3 دقیقه دوم تیلور با دریافت مچ پای یزدانی موفق به خاک یزدانی شد و کشتی 6 بر 4 به سود یزدانی شد. تیلور که با جنگندگی و آمادگی بدنی بالا به کار ادامه می داد موفق شد بار دیگر یزدانی را که نشانه های خستگی در وی پدیدار شده بود را بار دیگر در خاک بنشاند و نتیجه را به تساوی بکشاند. تیلور باز هم به حمله های خود ادامه داد و یزدانی را در خاک نشاند تا 8 بر 6 جلو بیفتد. وی در ادامه نیز یک امیتاز دیگر گرفت تا 9 بر 6 جلو بیفتد.تیلور باز هم یزدانی خسته را در خاک خود نشاند تا به برتری 11 بر 6 برسد.

تیلور پس از آنکه 2 سال قبل و در جریان رقابت های جام دنیای کرمانشاه برابر یزدانی با ضربه فنی به برتری رسیده بود و تنها شکست یزدانی را طی این 2 سال به وی تحمیل نموده بود،بارها در صفحات مجازی برابر یزدانی کری خوانی کرد و بر روی تشک مبارزه نیز نشان داد این کری خوانی ها بی جا نبوده است.

یزدانی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها و برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند باید منتظر صعود تیلور به فینال باشد در غیر اینصورت از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 104

به "شوک به کشتی ایران، حسن یزدانی باز هم به تیلور باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به کشتی ایران، حسن یزدانی باز هم به تیلور باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید