شگفتی ونکووری ها از ایجاد حصار کابلی در مرز امریکا

به گزارش تعطیلات رو، مسئولان آمریکایی می گویند حصاری که اوایل این هفته در امتداد ابسفورد و لنگلی بر پا شد یک تدبیر ایمنی جاده ای و در کنار آن تلاشی برای رسیدگی به نگرانی های امنیتی دو ملیتی است.

شگفتی ونکووری ها از ایجاد حصار کابلی در مرز امریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سخنگوی سازمان گشت مرزی آمریکا در ایمیلی گفت این حصار ساخته شده تا جلوی تصادف ماشین های نزدیک مرز چه به صورت تصادفی و چه به صورت عمدی را بگیرد.

تونی هالادی رییس موقت این سازمان در بیانیه ای گفت: این مانع کابلی امنیتی نه فقط از مردم آمریکا و کانادا حفاظت می نماید بلکه در ایمن سازی این بخش مرز به وسیله پیش گیری از ورود ماشین های غیرقانونی در هر دو سمت یاری می نماید.

این حصار فقط حدود یک متر ارتفاع دارد و به طول 3.8 کیلومتر ساخته شده است. این حصار زیرو انویو در بریتیش کلمبیا را از ایست باندری رود در یک منطقه کشاورزی واتکام کانتری ایالت واشنگتن جدا می نماید.

معمولا چنین سازه هایی نمی توانند در فاصله 10 فوتی مرز در هر سمت ساخته بشوند. اما جی تی مور معاون بخش آمریکایی کمیسیون فضاهای بین المللی، که مسئولیت مدیریت مرز 20 فوتی ساحل به ساحل را بر عهده دارد، گفت ساخت و ساز این فنس در آگوست 2019 تایید شد.

او از واشنگتن گفت: این یک حصار کابلی است که توسط کمیسیون تصویب شده است. هماهنگی آن با شهرها و جوامع محلی کنار مرز صورت گرفته تا سوانح رانندگی در کنار زیرو انویو کمتر بشود. کمیسیونرهای آمریکا و کانادا آن را تایید نموده اند.

با این حال، ساخت این فنس برای مسئولان محلی هر دو سمت مرز تعجب آور بود. سخنگوی شهر ابوتسفورد گفت وزارت مهندسی شهر خبری از این پروژه نداشته و استیو بانم مدیر کارکنان بخش عمومی شهر لیندن که فقط در چند کیلومتری جنوب محل فنس واقع شده هم گفت هیچ چیزی از آن نشنیده بوده است.

لن ساندرز وکیل مهاجرتی ساکن بلین واقع در واشنگتن گفت ایست باندری یبن جاده های بندر و نورث وود واقع شده است و ترافیک زیادی نمی بیند، اما اغلب خانواده هایی به آنجا می فرایند که در یکی از این دو کشور خانواده دارند و نمی توانند برای دیدار از مرز عبور نمایند.

ساندرز به این نکته اشاره نمود که این دقیقا همان محلی بود که یک خانواده بریتانیایی در اکتبر گذشته با عبور از آن وارد آمریکا شد. این خانواده گفته بود این اتفاق تصادفی بوده است. آن ها در نهایت دیپورت شدند اما مجبور شدند مدتی در یک مرکز نگهداری تحت راهنمایی سازمان حفاظت مرزی و گمرک آمریکا بمانند و بعد این داستان را برای رسانه های بریتانیایی تعریف کردند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1268

به "شگفتی ونکووری ها از ایجاد حصار کابلی در مرز امریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی ونکووری ها از ایجاد حصار کابلی در مرز امریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید