صعود تاجیکستان به جمع دوم های برتر ، شرایط تیم ملی کشورمان چگونه شد؟

به گزارش تعطیلات رو، تیم ملی فوتبال تاجیکستان با پیروزی مقابل میانمار خودش را به جمع دوم های برتر برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر رساند.

صعود تاجیکستان به جمع دوم های برتر ، شرایط تیم ملی کشورمان چگونه شد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال تاجیکستان امروز در هفته پایانی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف میانمار رفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و جایگاهی دومی اش را در گروه F تثبیت کرد.

ژاپن هم در دیگر بازی در این گروه با نتیجه 5 بر یک قرقیزستان را شکست داد و با تثبیت صدرنشینی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی راه پیدا کرد.

تاجیکستان با برد با حذف امتیازاتش با تیم قعرجدولی گروهش به 10 امتیاز و با تفاضل گل 1- به رده چهارم برترین های دوم برای صعود به مرحله نهایی صعود کرد البته با توجه به تفاضل گل منفی تاجیکستان این تیم برای صعود شانس کمی دارد.

ایران با صعود تاجبسکتان یک پله سقوط نموده و در رده هفتم جدول بهترین تیم های دوم ایستاد. البته شاگردان اسکوچیچ در صورت تساوی مقابل عراق، امتیازاتش را به 10 و تفاصل گل 5+ می رسانند و اگر اردن نتواند از سد استرالیا بگذرد ایران با یک امتیاز ملاقات با عراق راهی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

البته با صعود تاجیکستان در بدترین حالت اگر تیم ملی کشورمان مقابل عراق شکست بخورد با 9 امتیاز حذفش قطعی می گردد و شانسی برای صعود ندارد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1765

به "صعود تاجیکستان به جمع دوم های برتر ، شرایط تیم ملی کشورمان چگونه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تاجیکستان به جمع دوم های برتر ، شرایط تیم ملی کشورمان چگونه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید