ظاهر تختخواب خود را عاشقانه تر کنید

به گزارش تعطیلات رو، با تختخواب های سایه بان دار رویاهای کودکی خود را زنده کنید.

ظاهر تختخواب خود را عاشقانه تر کنید

داشتن یک تخت سایه بان دار برای برخی ها شبیه زندگی در یک انیمیشن رمانتیک پرنسسی یا فیلمی پر از صحنه های عاشقانه از زندگی شاهزاده و اشراف زاده هاست. با چند ایده ساده شما می توانید یک اتاق خواب رویایی داشته باشید. مجله اینترنتی خبرنگاران در این مطلب با چند پیشنهاد مجذوب نماینده به سراغ شما آمده است، با ما همراه شوید.

عناوین مطلب

  • تخت سایه بان دار
  • تختخواب بدون قاب
  • تاج تخت زیبا بسازید
  • سایه بان تک حلقه
  • تختخواب با سایه بان چند حلقه
    • بعلاوه بخوانید:

تخت سایه بان دار

شاید خیلی ها فکر نمایند تختخواب یک وسیله اضافی در خانه های امروزی است که فقط جای زیادی اشغال نموده؛ اما شما با یک انتخاب مناسب می توانید فضای اتاق خواب خود را شیک تر و رمانتیک تر کنید. با اضافه کردن یک تکه پارچه مناسب روی ریل های یک قاب، به راحتی می توانید تخت سایه بان دارد بسازید.

تختخواب جالی دار یا تختخواب حجله دار نام های دیگری هستند که برای تخت های سایه بان دار استفاده می شوند.

تختخواب بدون قاب

سقف اتاق یکی از یاری نماینده ترین موارد در ساخت سایه بان برای تخت است. می توانید با نصب چند میله پرده در بالا هر یک از گوشه های تخت، یک تخت سایه بان دار مجذوب نماینده بسازید. پارچه های حریر سفید را از میله ها آویزان کنید و با استفاده از پانل های چین دار، تاشو یا جمع شده به این پارچه ها فرم دلخواه خود را دهید.

تاج تخت زیبا بسازید

یکی از مواردی که بی نهایت تخت شما را مجذوب نماینده می نماید، سایه بان تاج دار است. پانل های پارچه ای را در اطراف لبه بیرونی نیم دایره به تخته سه لا 8 سانتی متری وصل کنید. این نیم دایره را می توان مستقیماً به سقف متصل کرد یا درست در کنار سقف با براکت های L متصل به دیوار شناور کرد.

سایه بان تک حلقه

یک حلقه چوبی یا فلزی به سقف و درست در بالای مرکز تخت متصل کنید. پارچه های حریر خود را از داخل این حلقه ها رد نموده و بر هر گوشه تخت آویزان کنید. تختخواب ساده شما با ظاهری عاشقانه تر انتظار شما را می کشد. پانل ها را به بیرون پهن کنید تا پارچه بیشتری به نمایش درآید و تخت را قاب بگیرید یا پانل ها را دور پایه های تخت در بالای آن قرار دهید.

تختخواب با سایه بان چند حلقه

برخلاف سایه بان تک حلقه برای داشتن تخت سایه بان دار چند حلقه می توانید دو حلقه یا هر تعداد حلقه ای که دوست دارید بالای تخت نصب کنید. یک تکه پارچه حریر سفید بلند را از داخل حلقه ها به شکل مارپیچی رد کنید و سپس دنباله آن را به اطراف تخت آویزان و در دو طرف تخت بکشید تا روی زمین پهن شوند. زیبایی این مدل تخت ها وصف ناشدنی است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب یک حیات خلوت دلچسب در خانه را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2303

به "ظاهر تختخواب خود را عاشقانه تر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر تختخواب خود را عاشقانه تر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید