عاشقان سفر! اگر حال و هوای جنوب به سرتان زده الان وقت رفتن است

به گزارش تعطیلات رو، با همراهی ما در ادامه این مطلب با سه مقصد گردشگری فوق العاده زیبای ایران آشنا شوید که پیشنهاد یک سفره زمستانی دلچسپ هستند.

عاشقان سفر! اگر حال و هوای جنوب به سرتان زده الان وقت رفتن است

سه مقصد گردشگری دیدنی برای سفری در زمستان

پیش از این حتماً مقاله های زیادی با عنوان لذت کویرگردی در پاییز و زمستان خوانده اید اما لذت سفر در زمستان فقط برای مقاصد کویری نیست. در این مقاله می خواهیم سه مقصد جذاب دیگر برای سفر در زمستان به شما پیشنهاد می دهیم. نظرتان در مورد چند شب اقامت ارزان قیمت با اجاره آپارتمان مبله در اهواز چیست؟ آیا چند شب تجربه آرامش با اجاره سوئیت در قشم شما را راضی می کند؟ البته می توانید هیجان را جایگزین آرامش کنید و چند شبی را با اجاره سوئیت در کیش مهمان سواحل این جزیره باشید!

انتخاب شما کدام است؟

سفر به اهواز شهر شب زنده داران، یا تجربه آرامش و هیجان در سواحل جزایر جنوبی؟

فرقی نمی کند کدام را انتخاب کنید. اهواز گردی در زمستان همان قدر جذابیت دارد که جزیره گردی در کیش و قشم! پس در بین این سه مقصد جذاب زمستانی دنبال بهترین نگشت. مهم اولویت های شما هستند. اگر بودن در کنار سواحل خلیج فارس آرامتان می کند کافی است با اجاره سوئیت در قشم قوای ازدست رفته خود را بازگردانید. اگر دنبال تفریح و هیجان می گشت باید به فکر اجاره سوئیت در کیش باشید. شک نکنید تفریحات متنوع آبی جزیره کیش هر سلیقه ای را راضی می کند، فقط کافی است اهل هیجانات این چنینی باشید تا حسابی در کیش سرگرم شوید. اگر هم سفر ارزان می خواهید و دلتان حال و هوای کارون و گشت وگذارهای شهری دارد باید به سراغ اجاره آپارتمان مبله در اهواز بروید و چند روزی را مهمان تعیین التجار و اسکله تفریحی باشید!

نگران هزینه ها نباشید. برای سفر به اهواز تنها چیزی که اهمیت ندارد پول است!

بخش زیادی از هزینه ها در سفر مربوط به اقامت است. خوشبختانه زمستان جز ایام پیک سال به حساب نمی آید پس هزینه های اجاره آپارتمان مبله در اهواز ثبات دارند؛ حتی گاهی با تخفیف های جذابی هم همراه هستند. اگر خودرو شخصی دوگانه سوز هم داشته باشید که دیگر نور علی نور است؛ اما در غیر این صورت باید بودجه ای برای پرداخت هزینه های حمل ونقل در نظر بگیرید. البته هزینه های حمل ونقل تا حدود زیادی قابل کنترل شدن هستند، اگر به جای پرواز، قطار و اتوبوس را برای سفر به اهواز انتخاب کنید.

توجه کنید اگر قرا باشد تعطیلات نوروز را برای سفر به اهواز انتخاب کنید آن وقت اهواز هم دیگر شهر ارزانی برای سفر نیست. مطمئناً در ایام نوروز هزینه های اجاره آپارتمان مبله در اهواز چندین برابر می شود. پس بد نیست عجله کنید و در زمستان راهی اهواز شوید تا با کمترین بودجه از صفای هوای بارانی کارون و گشت وگذار در دل شهر لذت ببرید.

مگر دیوانه شده باشید که دنبال ارزان ترین زمان برای سفر به جزایر بگشت!

برای جزایر اوضاع کمی با اهواز تفاوت دارد. هزینه های سفر به جزایر در زمستان تا اواخر فروردین چندان پایین نیست اما مزایای دیگری دارد. حتماً می دانید که به طورکلی آب وهوای جزایر جنوبی کشور گرم و مرطوب است. البته منظور از رطوبت آن چیزی نیست که در سواحل شمالی کشور تجربه کرده اید! در اواخر بهار و در طول فصل تابستان اگر هوس سونای بخار به سرتان زد می توانید با پرداخت کمترین هزینه برای تفریحات و اجاره سوئیت در کیش و قشم راهی جزایر جنوبی شوید؛ اما چه کسی دلش می خواهد تمام طول سفر مثل موش آب کشیده از این سو به آن سو برود و گرما لحظه ای امانش ندهد؟

از ما می شنوید سفر به جزایر جنوبی در تابستان انتخاب منطقی و عاقلانه ای نیست. هیچ ارزانی بی علت نیست گفتیم اجاره آپارتمان مبله در اهواز برای فصل زمستان ارزان است؛ چون معمولاً مردم برای گذران تعطیلات نوروز انتخابش می کنند و علی رغم هوای بارانی و مطبوعش تا اواسط زمستان، خبری از تب وتاب مسافرت به اهواز نیست؛ اما کاهش شدید هزینه های اجاره سوئیت در کیش و قشم جز آب وهوای نامساعدش چه دلیل منطقی و قانع کننده دیگری می تواند داشته باشد؟

زمستان فصل سفر به شهرهای جنوبی کشور است. پس توقع نداشته باشید حالا که در ایام پیک سال نیستید تخفیف ها برای سفر به جزایر برایتان به صف شوند. طبیعتاً خوب بودن شرایط آب وهوایی در این فصل کمی روی قیمت های اجاره سوئیت در قشم و کیش تأثیرگذار است؛ اما به هرحال فراموش نکنید در این بازار داغ توریسم زمانی که سایت های خدمات دهنده در زمینه رزرو سوئیت و آپارتمان مبله مشغول رقابت بر سر جذب مشتری و کسب رضایت حداکثری هستند؛ اغلب تخفیف های خوبی برای رزرو و اجاره سوئیت مبله و آپارتمان ها در نظر می گیرند که نباید از آن ها غافل شوید.

حواستان باشد حتماً پیش از اجاره سوئیت در کیش یا اجاره ویلا ساحلی در قشم، سایت های معتبر در حوزه اجاره سوئیت و ویلا را برای اطلاع از تخفیف ها چک کنید.

چرا آنتالیا؟ تفریحات سواحل آنتالیا را در کیش تجربه کنید!

برخلاف قشم که بیشتر با ساحل آرام، نخلستان های سر به فلک کشیده و بناهای تاریخی اش از مسافران دل می برد سفر به کیش سرشار از هیجان است. اجاره سوئیت در قشم یعنی انتخاب آرامش، درحالی که اجاره سوئیت در کیش درست در نقطه مقابل قشم شما را برای تجربه چند روز هیجان به سواحلش دعوت می کند. اواخر زمستان هوا آن قدر دل چسب است که می توانید تمام روز را به گردش و خرید و تفریح اختصاص دهید بدون اینکه ذره ای احساس خستگی کنید. اسفند و فروردین زمان مناسبی هستند برای موج سواری، غواصی، پرواز بر فراز خلیج نیلگون فارس، حتی زمان مناسبی است برای اینکه تنی به آب بزنید و در سواحل جزیره آفتاب بگیرید. مهم نیست چند روز مهمان جزیره هستید این یک مسئله شخصی است و به جیب شما بستگی دارد که چند روز می توانید برای اجاره سوئیت در کیش هزینه کنید. هر چند روز که بمانید کیش بازهم برای شما کارهای سرگرم کننده جدیدی خواهد داشت.

منبع: نمناک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 980

به "عاشقان سفر! اگر حال و هوای جنوب به سرتان زده الان وقت رفتن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشقان سفر! اگر حال و هوای جنوب به سرتان زده الان وقت رفتن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید