عرضه هواوی میت 40 احتمالا به سال 2021 موکول می گردد

به گزارش تعطیلات رو، به نظر می رسد گوشی های هواوی میت 40 در زمان مقرر روانه بازار نمی شوند. به گفته یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass، عرضه این گوشی ها احتمالا به سال آینده موکول می گردد. البته گویا این گوشی ها همچنان در ماه آینده یعنی اکتبر معرفی می شوند و فقط عرضه آن ها احتمالا در سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

عرضه هواوی میت 40 احتمالا به سال 2021 موکول می گردد

هنوز معلوم نیست اگر این خبر صحت داشته باشد، تأخیر پیش آمده فقط مربوط به بازارهای جهانی است یا اینکه بازار چین را هم در بر می گیرد. به عنوان مثال باید بگوییم که گوشی های سری میت 30 پنج ماه بعد از معرفی روانه بازار بریتانیا شدند و به همین خاطر شاید این تأخیر بخشی از استراتژی هواوی برای تمرکز بیشتر بر بازار چین است.

اما از طرف دیگر، نباید مسائل گسترده تحریم آمریکا را از قلم بیندازیم. چند ماه قبل گزارشی منتشر شد که طبق آن هواوی فراوری انبوه گوشی های میت 40 را به دلیل مسائل مربوط به تحریم آمریکا دو ماه به تعویق انداخته است.

همچنین از فردا دور تازه این تحریم ها شروع می گردد و در نتیجه شرکت هایی مانند TSMC ،LG و سامسونگ دیگر نمی توانند بعضی قطعات مهم را در اختیار هواوی قرار دهند. در همین رابطه، گفته می گردد که هواوی میخواهد در سال 2021 فقط حدود 50 میلیون گوشی را روانه بازار کند که این تصمیم به معنای کاهش 75 درصدی فراوری نسبت به سال 2020 است.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که طبق اعلام هواوی، گوشی های میت 40 آخرین پرچم داران مبتنی بر تراشه کایرین خواهند بود. این شرکت قصد داشت به جای تراشه های اختصاصی کایرین از تراشه های ساخت مدیاتک استفاده کند که به دلیل تحریم های جدید آمریکا چنین کاری غیرممکن شده است. باید ببینیم این شرکت برای ادامه فعالیت در صنعت گوشی های هوشمند چه تصمیماتی اتخاذ می نماید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1287

به "عرضه هواوی میت 40 احتمالا به سال 2021 موکول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه هواوی میت 40 احتمالا به سال 2021 موکول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید