فاضلی: امیدوارم بازی آبرومندانه ای مقابل پرسپولیس انجام دهیم، من را بزنید اما کاری به نساجی نداشته باشید

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اعتراض بعضی طرفداران گفت: تا می توانید من را بزنید، اما با نساجی کاری نداشته باشید.

فاضلی: امیدوارم بازی آبرومندانه ای مقابل پرسپولیس انجام دهیم، من را بزنید اما کاری به نساجی نداشته باشید

به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا بوده و نیازی به تعریف من ندارد. تیم ما آماده این بازی است. طبق قولی که داده بودم کوشش می کنیم تیم سختکوش زمین باشیم. پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه های مان مهم است و اینکه بازی آبرومندانه ای مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی ادامه داد: 6 بازی انجام داده ایم و 12 نیمه را پشت سر گذاشتیم. در این 12 نیمه، دو نیمه بد مقابل سپاهان و مس رفسنجان داشتیم. این مسئله نشان می دهد فرایند خوبی داشته ایم و بازیکنان خوبی داریم. 4 هفته اول نتایج خوبی گرفتیم و این بازیکنان بودند که نتایج خوب را رقم زدند. همین جا اعلام می کنم که به بازیکنان ایمان دارم. از طرفدارانی که در این چند روز حمایت کردند، تشکر می کنم و امیدوارم جوابگوی حمایت شان باشم.

فاضلی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ گفت: به لحاظ فیزیولوژی، آمادگی تیم ها در سطح بالایی نیست. این فشردگی به همه تیم ها ضرر می زند. مطمئن باشید آمار آسیب دیدگی ها بالا می رود. این فشردگی یاری خاصی به فوتبال ایران نمی کند. باید ببینیم چه چیزی باعث پیشرفت ما می گردد، هر چند زحمت می کشند که مسابقات را برگزار نمایند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به نتایج تیمش توضیح داد: بازیکنان می دانند در برد مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان و دو شکست اخیر چه فرآیندی طی شده است. مهم این است که آن را رد نمایند. بازیکنان عظیم به ما خیلی یاری نموده اند. نفراتی چون حامد شیری، روزبه شاه علی دوست، مجتبی بیژن و ... در این روزها باید عظیمی خود را نشان دهند، همانطور که قبلا نشان داده اند. این بازیکنان عصای دست من بودند و امیدوارم نساجی فردا بازی خوبی و مقتدری مقابل پرسپولیس ارائه کند.

فاضلی در پاسخ به این سؤال چه صحبتی با طرفداران نساجی دارد، گفت: در ابتدای صحبت هایم از طرفداران تشکر کردم. صبر جامعه ما پایین آمده است. اگر تیم امید ایران به المپیک صعود نمی کند یا تیم ملی قهرمان جام ملت ها نمی گردد، علتش برنامه ریزی کوتاه مدت است. از طرفداران واقعی نساجی می خواهم به هوش باشند. کسانی هستند که می خواهند کشتی را سوراخ نمایند. شاید خیلی ها بخواهند وحید فاضلی را بزنند. در فوتبالی که امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ را می زنند، اشکالی ندارد من را بزنند، اما با نساجی کاری نداشته باشید. نساجی تیمی است که طرفداران متعصبی پشت شان ایستاده است.

وی بیان کرد: تا می توانید من را بزنید، اما با نساجی کاری نداشته باشید. سال ها در فوتبال هستم و همه می دانند هر جایی بودم تأثیرگذار بودم. از هیچ کس و هیچ جنبنده ای در این کره خاکی ترسی ندارم و برای نساجی می جنگم. روز اول گفتم تردید تماشاگران را به باور تبدیل می کنم. در فضای پرفشار رشد کردم و هر جا بودم فشار روی من بوده است. آدمی بوده ام که در این فضاها رشد نموده ام. امیدوارم طرفداران واقعی شرایط را درک نمایند و به خاطر نساجی یاری حال تیم شان باشند. نساجی بیشترین تغییرات را داشته و پیاده کردن تاکتیک ها به خصوص تاکتیک های دفاعی زمان بر است. طرفداران نگران نباشند و ما می جنگیم و مطمئنا بیشتر از هر کسی به ایرادها اشراف داریم. مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل آرامش می نشیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1475

به "فاضلی: امیدوارم بازی آبرومندانه ای مقابل پرسپولیس انجام دهیم، من را بزنید اما کاری به نساجی نداشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: امیدوارم بازی آبرومندانه ای مقابل پرسپولیس انجام دهیم، من را بزنید اما کاری به نساجی نداشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید