فکری: انگیزه بازیکنان ماشین سازی می تواند برای ما مشکل ساز گردد، اگر لازم باشد دیاباته فردا بازی می نماید

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام نمود، مهاجم مالیایی این تیم در ملاقات فردا مقابل ماشین سازی مسئله ای برای همراهی آبی پوشان ندارد.

فکری: انگیزه بازیکنان ماشین سازی می تواند برای ما مشکل ساز گردد، اگر لازم باشد دیاباته فردا بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بازی های استقلال فرقی با هم ندارند و هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد، با انگیزه دو چندان بازی خواهد نمود. امیدوارم بچه های ما با انرژی و همه توان شان وارد زمین شوند و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت برنده شویم.

وی اضافه کرد: ماشین سازی تیمی خوب و مربی جوان و جسوری دارد. بازیکنانش را می شناسم، چون خیلی از آنها با من کار نموده اند. انگیزه آنها می تواند برای ما مشکل ساز گردد، اما امیدوارم فردا روز بازیکنان استقلال باشد و بتوانند در فضایی سالم بازی خوبی ارائه نمایند و سه امتیاز را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حواشی بازی با فولاد خوزستان گفت: در رابطه با بازی فولاد در فرصت بهتر صحبت می کنم و مسائل و مسائلی را که رخ داد، بازگو خواهم کرد. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با ماشین سازی است. هر بازی برای ما مهم است و باید تمرکز داشته باشیم. بعد از این ملاقات در خدمت شما خواهم بود.

فکری در خصوص اینکه یحیی گل محمدی از بلندی چمن استادیوم آزادی انتقاد نموده بود، گفت: در بازی قبلی ما در آزادی، چمن بلند بود و امیدوارم برای فردا چمن را کوتاه نموده باشند. چمن استاندارد است، اما در صورت بلند بودن انرژی بازیکنان و جلوی سرعت توپ را می گیرد. امیدواریم فردا چمن شکلی داشته باشد که بازیکنان راحت تر و قشنگ تر بازی نمایند.

وی درباره اینکه آیا شیخ دیاباته فردا می تواند بازی کند یا نه، توضیح داد: بله، دیاباته مشکل خاصی ندارد و فردا همراه تیم در اردو خواهد بود و اگر لازم باشد، بازی می نماید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به مصدومان تیمش هم گفت: فرشید اسماعیلی از ناحیه زانو مشکل دارد و سیاوش یزدانی هم از قبل مصدوم بوده است. این دو بازیکن را برای ملاقات فردا در اختیار نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1411

به "فکری: انگیزه بازیکنان ماشین سازی می تواند برای ما مشکل ساز گردد، اگر لازم باشد دیاباته فردا بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: انگیزه بازیکنان ماشین سازی می تواند برای ما مشکل ساز گردد، اگر لازم باشد دیاباته فردا بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید