لغزنده بودن بعضی از محورهای خراسان جنوبی

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: بعضی از محورهای خراسان جنوبی به دلیل بارش باران لغزنده است.

لغزنده بودن بعضی از محورهای خراسان جنوبی

سرهنگ رضایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بر اثر بارندگی در محورهای شهرستان های طبس، بشرویه و فردوس جاده لغزنده است.

وی اضافه نمود: رانندگان احتیاط نمایند و با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

وی اعلام کرد: با توجه به این که جاده های استان لغزنده و شرایط جوی نامساعد است، رانندگان هنگام رانندگی با احتیاط بیشتری حرکت نمایند و ضمن رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی از سفرهای غیر ضروری خصوصا در شب پرهیز نمایند.

رضایی توضیح داد: با توجه به اینکه در محورهای استان سیل از روی آب نماهای سطح جاده عبور می نماید، رانندگان هنگام روبرو با سیل توقف کامل نمایند و پس از حصول اطمینان از ایمن بودن راستا عبور در صورت امداد خواهی با تلفن 110 تماس حاصل نمایند.

وی یادآور شد: رانندگان به محض برخورد با توده های گرد و خاک و باران از سرعت خود کاسته و با سرعت ایمن تردد نمایند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی میزان بارش ها طی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی، در قائن 2.2 میلی متر ، حاجی آباد 1.9 میلی متر ، سرایان 1.5 میلی متر ، فردوس 1.5 میلی متر ، بیرجند 0.3 میلی متر و طبس 0.3 میلی متر بوده است.

احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، شکسته شدن درختان، جدا شدن و خسارت به پوشش گلخانه ها، سقف های موقت و تابلوهای تبلیغاتی و سقوط اجسام در کارگاه های ساختمانی وجود دارد.

پرهیز از سفرهای غیرضروری، اطمینان از استحکام سازه و پوشش گلخانه ها، سقف های موقف و تابلوهای تبلیغاتی نیز از توصیه های هواشناسی در این مدت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1586

به "لغزنده بودن بعضی از محورهای خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغزنده بودن بعضی از محورهای خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید