تور روسیه: لغو مسابقات کاراته وان با میزبانی روسیه به دلیل جنگ

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران/زنجان نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: چند مسابقات کاراته وان به دلیل جنگ که به میزبانی روسیه بود، لغو شد.

تور روسیه: لغو مسابقات کاراته وان با میزبانی روسیه به دلیل جنگ

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اشرف امینی ظهر امروز (11 اسفندماه) در حاشیه مجمع سالیانه هیئت کاراته استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث حمایت های خاص، فدراسیون برنامه هایی دارد ولی تا به طور کامل قطعی نشده، اعلام نمی گردد و این برنامه ها در رابطه با مربیان و ورزشکاران است.

وی با اشاره بر تاثیر کرونا بر برنامه های ورزشی، اضافه نمود: تاثیر کرونا به حدی بود که مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و چند مسابقات کاراته وان به دلیل جنگ که به میزبانی روسیه بود، لغو شد، ولی برای سه رویداد بزرگ سال آینده شامل مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی چین برنامه ریزی شده است.

این مسئول ادامه داد: از دو ماه گذشته مسابقات انتخابی این سه رویداد بزرگ شروع شده و دو مرحله آن سپری شده و مرحله آخر هفته آینده برای خانوم ها برگزار می گردد و مسابقات انتخابی آقایان نیز به سرانجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2087

به "تور روسیه: لغو مسابقات کاراته وان با میزبانی روسیه به دلیل جنگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور روسیه: لغو مسابقات کاراته وان با میزبانی روسیه به دلیل جنگ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: لغو مسابقات کاراته وان با میزبانی روسیه به دلیل جنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید