لمپارد: هدف فعلی چلسی صعود از گروه است، همواره شرایط با سرمربی جدید متفاوت خواهد بود

به گزارش تعطیلات رو، فرانک لمپارد از بازیکنانش خواست هرگز والنسیا را دستکم نگیرند.

لمپارد: هدف فعلی چلسی صعود از گروه است، همواره شرایط با سرمربی جدید متفاوت خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در هفته اول مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست رقیب را دستکم نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره و همچنین اوضاع تیمش گفت: رودیگر دچار کشیدگی عضله پا شده است. جیمز، هادسون اودوی و کانته آماده هستند اما شاید به این دیدار نرسند. ممکن است باز هم در یکی از دیدارهای تیم زیر 23 سال بازی نمایند. انگولو کانته هم به زمان بیش تری احتیاج دارد.از اتفاقاتی که قرار است در بازی بیفتد باخبر هستیم. این موضوع تاثیری بر رویکرد و آمادگی ما ندارد. مقابل تیمی با کیفیت قرار خواهیم گرفت. هر لحظه متفاوت از موقعیت قبلی خواهد بود و شاید فشرده تر بازی کردیم. باید قبل از بازی جزئیات را مرور کنیم اما فعلا وارد این مقوله نمی شوم.هرگز نباید به خاطر شرایط فعلی، والنسیا را دستکم بگیریم.

او در سرانجام تاکید نمود: فعلا هدف ما صعود از مرحله گروهی است. با این حال تیم استعدادهایی دارد که می تواند در این راه شکوفا گردد. در این بازی ها 2 بخش وجود دارد. بازی های قبل و بعد از کریسمس. از خطر گروهمان مطلع هستیم. بازی اخیر والنسیا را مقابل بارسلونا دیدم. تحلیل بازی های تمام تیم ها مقابل بارسلونا ساده نیست. باید به بازی های دیگر نیز نگاه کنیم. همواره شرایط با سرمربی جدید متفاوت خواهد بود. انتظار تیمی پرتلاش و خطرناک در ضد حملات را دارم. بازی سختی در پیش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 448

به "لمپارد: هدف فعلی چلسی صعود از گروه است، همواره شرایط با سرمربی جدید متفاوت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: هدف فعلی چلسی صعود از گروه است، همواره شرایط با سرمربی جدید متفاوت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید