لیگ قهرمانان اروپا؛ VAR کامبک رئال مادرید را ناقص گذاشت

به گزارش تعطیلات رو، تهران (پانا) در دیدارهای ابتدایی شب دوم از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در استادیوم خانگی بازنده شد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ VAR کامبک رئال مادرید را ناقص گذاشت

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-2020 با برگزاری دو بازی در شهرهای مادرید و والز-زیتسنهایم آغاز شد.

حساس ترین بازی این ساعت که از گروه B برگزار گردید، رئال ماید در استادیوم دومش به مصاف شاختار دونتسک رفت و در شبی پرگل تن به شکست 3 بر 2 داد تا برای اولین بار در تاریخ کهکشانی ها مقابل این تیم اوکراینی شکست بخورند.

این نتیجه در حالی برای رئال مادرید رقم خورد که شاگردان زیدان نیمه اول را با شکست 3 بر صفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم ابتدا لوکا مودریچ در دقیقه 54 و سپس وینسیوس در دقیقه 59 دروازه شاختار را باز کردند اما در نهایت رئال مادرید نتوانست کامبک خود را کامل کند. البته در وقت اضافه رئال مادرید توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما یاری داور ویدئویی به یاری تیم اوکراینی آمد و گل مردود شد.

در بازی همزمان از گروه A هم، سالزبورگ در جدال با لوکوموتیو مسکو با تساوی 2 بر 2 متوقف داد، نتیجه ای که باعث شد نوار بردهای متوالی این تیم اتریشی بعد از 12 برد متوالی پاره گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1345

به "لیگ قهرمانان اروپا؛ VAR کامبک رئال مادرید را ناقص گذاشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیگ قهرمانان اروپا؛ VAR کامبک رئال مادرید را ناقص گذاشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا؛ VAR کامبک رئال مادرید را ناقص گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید