محمودی: بازی با چین می تواند ما را به ریو برساند

به گزارش تعطیلات رو، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا یک بازی سخت با چین داریم که به نظرم می تواند ما را به ریو برساند.

محمودی: بازی با چین می تواند ما را به ریو برساند

با ما همراه باشید و با تور مسافرتی چین ارزان قیمت از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، شهرام محمودی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ژاپن در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو گفت: امروز واقعا بازی سختی برای بازیکنان ما بود و فشار زیادی را متحمل شدیم. این تقریبا شانس آخر ژاپنی ها بود و می خواستند به هر ترتیب که ممکن است برنده شوند. از اینکه توانستیم از این میدان سربلند بیرون بیاییم، خدا را شکر می کنم.

وی اضافه نمود: در چند سال گذشته که در تیم ملی بودم واقعا چنین فشار سختی را تحمل نکرده بودیم. باورتان نمی گردد چقدر بازی ما سخت بود و چه فشار روانی روی تیم وجود داشت. خدا را شکر می کنم که بازیکنان خیلی منطقی امتیاز به امتیاز پیش رفتند. به همه مردم و جامعه ورزش تبریک می گویم.

محمودی در سرانجام گفت: فردا یک بازی سخت با چین داریم که به نظرم ما را به ریو می رساند. فرصت کمی برای ریکاوری داریم اما باید کوشش کنیم و گام بعدی را هم محکم برداریم تا به ریو برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 828

به "محمودی: بازی با چین می تواند ما را به ریو برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: بازی با چین می تواند ما را به ریو برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید