مسابقه آنلاین اینترنتیشب چراغ ویژه شب یلدا در روبیکا

به گزارش تعطیلات رو، تهران (پانا)-سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه شب چراغ را به مناسبت فرارسیدن شب یلدا با مشارکت مجموعه روبیکا به مدت سه شب از 28 تا 30 آذرماه،به صورت (آنلاین) برگزار می نماید.

مسابقه آنلاین اینترنتیشب چراغ ویژه شب یلدا در روبیکا

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، رضا دوست علی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و دبیر ویژه برنامه شب چراغ) با اعلام این خبر توضیح داد: آیین سنتی شب یلدا از مناسبت های دیرینه کشور عزیزمان ایران بوده است و این مناسبت دیرینه فرهنگی هنری از گذشته تا کنون نقش محوری و الگویی نمادین در استحکام نهاد خانواده و تحکیم وحدت و همبستگی جامعه ایران اسلامی داشته است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 4، تکریم و پاس داشت گویش ها، آداب و رسوم، سنت ها و فرهنگ ایرانی و تقویت سنن پسندیده با موضوع تکریم خانواده و احترام به پدر و مادر را از جمله مأموریت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معرفی کرد.

آیین سنتی شب یلدا سال جاری به خاطر محدویت های کرونا بیشتر در فضای مجازی(برنامه روبیکا) برگزار می گردد و اهالی فرهنگ با در نظر دریافت این موضوع این برنامه را به صورت آنلاین در اپلیکیش روبیکا از 28 تا 30آذر، ساعت 22 تا 23 برگزار می نماید.

دوستعلی اضافه نمود: این برنامه با موضوع یلدا در ادبیات فارسی (با شعرخوانی، معنی واژگان، درست نویسی، تاریخ ادبیات و ...) با اجرای مسابقه برخط (آنلاین) و استندآپ کمدی با موضوع کرونا و رعایت نکات بهداشتی، اخلاق و رفتار شهروندی و آیین شب یلدا، ویژه همه گروه های سنی برگزار و به برگزیدگان مسابقه هر شب جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر ویژه برنامه شب چراغ اضافه نمود: علاقه مندان می توانند به وسیله اپلیکیشن روبیکا در ویژه برنامه شب چراغ از 28 تا 30 آذر شرکت نمایند.

فرهنگ سرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره واقع شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1837تماس بگیرند و یابه نشانی eshragh.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1465

به "مسابقه آنلاین اینترنتیشب چراغ ویژه شب یلدا در روبیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه آنلاین اینترنتیشب چراغ ویژه شب یلدا در روبیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید