معروف: خستگی و باخت به ایتالیا کار ما را سخت نموده است

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: شکست مقابل ایتالیا از نظر روانی تأثیر بدی روی ما گذاشت و در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می کنیم.

معروف: خستگی و باخت به ایتالیا کار ما را سخت نموده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف در آستانه بازی مقابل برزیل در هفته سوم لیگ جهانی والیبال گفت: دو شکست مقابل ایتالیا از نظر روانی تأثیر بدی روی ما گذاشت و در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می کنیم، زیرا انتظار داشتیم از این تیم امتیاز بگیریم. همین مسئله کار ما را برای مسابقات بعدی سخت تر نموده و طبیعی است هر چقدر به امتیاز بیشتر احتیاج داشته باشیم کار سختتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برد و باخت در ورزش وجود دارد و بازیکنان تیم ملی نیز پس از سال ها حضور در والیبال برد و باخت های زیادی دیده و تجربه کسب نموده اند. نباید با یک یا دو باخت خود را ببازیم. مجموعه والیبال کاری نموده است که توقعات بالا برود اما باید شرایط را به گونه ای کنترل کنیم که از آن در جهت مثبت استفاده کنیم و توقعات به سمت نا به جا و غیر منطقی بودن پیش نرود.

معروف درباره بازی با برزیل گفت: برزیل لیگ جهانی را خوب شروع ننموده اما بازی کردن مقابل این تیم که حمایت شدید 10 هزار تماشاگر را نیز پشت سر خود دارد بسیار سخت است. این تیم 10 بار قهرمان لیگ جهانی شده است و بازیکنان باتجربه ای دارد. برزیل همواره تیم قدرتمندی است و نمی توانیم بگوییم که به دلیل اینکه در چهار مسابقه قبلی خود سه باخت داشته به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم اما ما هم احتیاج داریم که با امتیاز به ایران بازگردیم.

کاپیتان تیم ملی ایران توضیح داد: تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که با تمام توان برای به دست آوردن امتیاز مقابل برزیل به میدان برویم اما حتی اگر به این هدف نرسیم هم اتفاق خاصی نیفتاده است، زیرا هنوز شش مسابقه خانگی ما باقی مانده است و می توانیم این شکست ها را در تهران جبران کنیم. تأثیرات باخت به ایتالیا در روحیه بازیکنان مشهود بود و خستگی سفر به برزیل نیز شرایط را بدتر کرد اما تمرینات خوبی که در سائوپائولو داشتیم یاری کرد تا به شرایط خوبی برسیم.

پاسور تیم ملی ایران اعلام کرد: همین که برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان به برزیل آمده ایم تا با این تیم مسابقه دهیم افتخاری برای ما محسوب می گردد اما اگر بتوانیم امتیاز هم کسب کنیم نتیجه ای فوق العاده گرفته ایم. اگر در این هفته ایتالیا به لهستان هم امتیاز ندهد شرایط ما در جدول بد نیست و می توانیم با نتایج خوب در بازی های بعدی، شانس صعود به مرحله نهایی را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 465

به "معروف: خستگی و باخت به ایتالیا کار ما را سخت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: خستگی و باخت به ایتالیا کار ما را سخت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید