مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش

به گزارش تعطیلات رو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

کمتر فردی پیدا می گردد که تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را نشناسد. اما اغلب ما وی را در مراسم رونمایی از محصولات تازه، سخنرانی ها و یا رویدادهای خاص دیده ایم و شناخت چندانی از شخصیت او نداریم. بر همین اساس در ادامه به بعضی ویژگی های این مدیر سرشناس حوزه فناوری پرداخته ایم:مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها دو ابر قدرت حوزه هوش مصنوعی (AI) آمریکا و چین هستند. غول های تکنولوژی این دو کشور بیشترین اطلاعات را در حوزه هوش مصنوعی جمع آوری نموده اند و از بهترین سیستم های ابری دنیا برخوردارند. اما جای اروپا در این همهمه قدرت تکنولوژیک کجاست؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ژاپن پیروز شد روبات های خود را روی یک سیارک فرود آورد.این نخستین بار در دنیا است که روبات ها از فضاپیما جدا شده و به شکل مستقل فرود می آیند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیر اجرایی گوگل؛ ساندار پیچای، اقدام به انتشار یادداشتی هشدار دهنده خطاب به کارمندان خود کرد. یاداداشتی که به کارمندان هشدار می دهد تفکرات خود را در برابر اصول بنیادین گوگل تغییر دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو قفل هوشمند موسوم به Deadbolt 2S یکی از تازهترین محصولات امنیتی مرتبط با خانه است. این قفل هوشمند دارای ویژگی هایی .کاربردی و طراحی منحصر به فرد است:مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از شرکت های خدمات درمانی چین اقدام به طراحی خدماتی مبتنی بر هوش مصنوعی نموده اند. در این میان طرح دکتر روبات ها از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2243

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رازهای تیم کوک تا نامه ساندار پیچای به کارمندانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید