موافقت اصولی 11 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش تعطیلات رو، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال موافقت اصولی 11 طرح گردشگری در این استان صادر شده است.

موافقت اصولی 11 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی روز سه شنبه یکم تیرماه 1400 با اعلام این خبر تأکید کرد: این مجوزها برای احداث چهار اقامتگاه بوم گردی، 2 اردوگاه گردشگری، یک هتل آپارتمان، یک سفره خانه سنتی، یک مرکز تفریحی و سرگرمی و 2 مجتمع گردشگری در شهرستان های شهرکرد، بروجن، سامان، کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان و کیار صادر شده است.

او اضافه کرد: برای راه اندازی این تعداد طرح گردشگری 2 هزار و 653 میلیارد و 873 میلیون ریال از محل سرمایه گذاری دولتی و بخش خصوصی هزینه خواهد شد.

سمیعی توضیح داد: مساحت مجموع این تعداد طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری 355 هزار و 215 متر مربع و زیربنای آن ها 37 هزار و 770 متر مربع است.

او یادآور شد: با اجرا، تکمیل و بهره برداری از این طرح های گردشگری زمینه اشتغال مستقیم 135 نفر در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری فراهم می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1770

به "موافقت اصولی 11 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت اصولی 11 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید