نابینایان و کم بینایان همدان در بازی های پاراآسیایی خوش درخشیدند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، رسول منعم عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان با اشاره به لزوم برگزاری مجامع سالیانه گفت: برگزاری مجامع سالیانه در راستای مفاد قوانین فدراسیون ها بوده و باید توجه بیشتری به برگزاری این مجامع داشت چراکه در حال حاضر حلقه مفقوده ای بین ارتباط استان ها و فدراسیون وجوددارد.

نابینایان و کم بینایان همدان در بازی های پاراآسیایی خوش درخشیدند

وی اضافه کرد: مجامع سالیانه باید حداقل سالی یک بار با حضور بالاترین مقام فدراسیون ها در تمامی رشته ها برگزار گردد که خوشحالیم امروز شاهد برگزاری مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان استان همدان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره بودجه ورزش کشور گفت: با قانون 27 صدم درصد ارزش اضافه کرده شاهد این بودیم بودجه ورزش تغییرات بسیار خوبی داشت و از همین بودجه تعداد زیادی از طرح های عمرانی ورزش استان افتتاح شده و تا سرانجام سال نیز شاهد افتتاح چند طرح دیگر خواهیم بود.

منعم اعلام کرد: همچنین طرح بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان با عنوان المپیاد استعدادهای برتر که با حضور بیش از 460 هزار ورزشکار برگزار گردید نیز از برکات قانون 27 صدم درصد ارزش اضافه کرده بود که همدان نیز 3 رویداد بزرگ این طرح را میزبانی کرد.

وی با اشاره به میزبانی های استان همدان در سال 97 بیان نمود: تا به امروز همدان میزبان 70 رویداد ملی و 4 رویداد بین المللی ورزشی بوده و شاهد توفیقات خوبی در این زمینه بوده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان نمود: فراهم بودن زیرساخت های ورزشی باعث شده تا دست ورزش استان برای دریافت میزبانی های متعدد باز باشد.

منعم با اشاره به صندلی خوب رشته نابینایان و کم بینایان استان همدان گفت: هیئت نابینایان و کم بینایان دربازی های پاراآسیایی جاکارتا توسط وحید علی نجیمی و حمید اسلامی موفق به کسب 3 مدال طلا شد که در همدان سابقه نداشته است.

وی یادآور شد: خوشبختانه هیئت نابینایان و کم بینایان یکی از هیئت های بسیار توانمند و بااستعداد استان همدان است و دستگاه ورزش نیز از همین رو حمایت های ویژه ای از این هیئت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 137

به "نابینایان و کم بینایان همدان در بازی های پاراآسیایی خوش درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابینایان و کم بینایان همدان در بازی های پاراآسیایی خوش درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید