ناظم الشریعه: برای تورنمنت چین تلفیقی از تیم های امید و ب اعزام می شوند

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: می خواهم اگر فرصتی فراهم شد ترکیبی از بازیکنان تیم های امید و ب فوتسال ایران را به تورنمنت چین ببرم.

ناظم الشریعه: برای تورنمنت چین تلفیقی از تیم های امید و ب اعزام می شوند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتسال کشورمان به تورنمنت بین المللی چین می رود یا خیر، گفت: هنوز معلوم نیست که در این مسابقات شرکت کنیم یا خیر. با اعلام افتخاری، علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال) باید نظر نهایی را در مورد حضورمان در این تورنمنت بدهد.

وی ادامه داد: من موافق حضور در مسابقات چین هستم، اما مطمئناً تیم اصلی ایران را به این مسابقات نمی بریم. می خواهم اگر فرصتی فراهم شد ترکیبی از بازیکنان تیم امید و تیم ب را به تورنمنت چین ببرم تا هم جوان ها میدان ببینند و هم بازیکنانی که برای حضور در تیم ملی مدنظر ما هستند، تست شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد دعوت از وحید شمسایی به تیم منتخب دنیا اعلام کرد: از شنیدن این خبر بسیار راضی شدم. بالاخره شمسایی بهترین بازیکن فوتسال آسیاست و دعوت کردن از او برای چنین مسابقاتی وظیفه برگزارکنندگان است.

ناظم الشریعه درباره برنامه های استعدادیابی اش در استان خراسان گفت: از امروز (چهارشنبه) کارهای طرح استعدادیابی را در مشهد انجام می دهیم. به همین دلیل حتی به تمرین تیم های لیگ یکی مشهدی هم سر زدم تا بازیکنان این تیم ها را هم ببینم. قرار است فردا (پنجشنبه) ملاقات فردوسی مشهد و مقاومت البرز در چارچوب لیگ برتر را نیز از نزدیک تماشا کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 753

به "ناظم الشریعه: برای تورنمنت چین تلفیقی از تیم های امید و ب اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: برای تورنمنت چین تلفیقی از تیم های امید و ب اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید