نمایش صنایع دستی شاخص استان فارس در مسقط عمان

به گزارش تعطیلات رو، مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: باهدف معرفی محصولات شاخص صنایع دستی استان، نمایشگاه تخصصی درهتل البستان مسقط همزمان با سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کشور عمان برپا شد.

نمایش صنایع دستی شاخص استان فارس در مسقط عمان

با همراهی تور عمان تابستان 99 از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس مصیب امیری با اعلام خبر فوق گفت: نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شاخص فارس درهتل البستان مسقط با توجه به موضوع سفر وزیر میراث فرهنگی در زمینه گسترش همکاری های دوجانبه کشور ایران و عمان با موضوع گردشگری سلامت و صنایع دستی برپا شده است.

وی اضافه نمود: در این نمایشگاه آثاری چون خاتم، دست بافت های داری، کاشی هفت رنگ، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، زیورآلات سنتی، آبگینه، نقاشی روی شیشه، و محصولات چوبی معرفی می شوند.

بنا بر این گزارش این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی فارس و اتحادیه تعاونی صنایع دستی استان و با حضور 7 هنرمند در هتل البستان مسقط برپا است. بیش از 200 هزار صنعتگر صنایع دستی و هنرهای سنتی در فارس فعال هستند.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 806

به "نمایش صنایع دستی شاخص استان فارس در مسقط عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش صنایع دستی شاخص استان فارس در مسقط عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید