همراه اهالی سفر به چین بروید

به گزارش تعطیلات رو، از شهرهای چین در تعطیلات نوروز با همراهی دو گردشگر حرفه ای و اینفلوئنسر سفر دیدن کنید.

همراه اهالی سفر به چین بروید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، سفر گروهی مهیج به شهرهای چین توسط امیر مهرپویان و ژابیز عنبری برگزار می گردد.

در این سفر که از 3 فروردین تا 14 فروردین 98 برگزار می گردد، علاقه مندان می توانند از سه شهر باستانی پکن، شیان و شانگهای بازدید نمایند.

بعضی از خدماتی که در این سفر به مسافران ارائه می گردد شامل ترانسفر و اقامت در هتل های 3 ستاره با نمره بالای 8 از 10 است؛ ورودی همه اماکن دیدنی طبق برنامه ریزی مدون شکل می گیرد و سفری جذاب و هیجان انگیز از بزرگ ترین تمدن های دنیا از دوران باستان تا به حال در انتظار کسانی است که علاقه مند به تاریخ و فرهنگ غنی کشور چین هستند.

بلیط 2 قطار بین شهری شب رو و بیمه مسافرتی کامل نیز از جمله خدمات دیگری است که به مسافران ارائه می گردد.

در شهر پکن از مناطقی همچون میدان تیان من، شهر ممنوعه، کاخ بهشت، دیوار چین، خیابان قدیمی Qianmen و Dashilan بازدید صورت می گیرد.

بازدید از پارک جیان شانگ، محله های قدیمی هوتونگ، خیابان غذاهای خیابانی وانگ فوجینگ و پارک المپیک نیز بخشی از جاذبه های گردشگری شهر پکن است که در این سفر انجام می گردد.

در شهر شیان نیز مسافران به همراه کارشناسان گردشگری از مناطقی همچون موزه سرازان سفالین تراکوتا، محله مسلمانان و مسجد جامع شیان بازدید می نمایند.

گردشگران در این سفر از جاذبه های دیدنی شهر شانگهای همچون دورنمای برج های شاگنهای، باغ وحش شانگهای، یو گاردن و شهر قدیمی نیز بازدید می نمایند.

در سفر 11 روزه چین، هزینه هر نفر 800 دلار است و قیمت پرواز رفت و برگشت نیز 4 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان برآورد شده است.

ظرفیت این تور 12 نفر است و دریافت ویزا با قیمت 100 تا 125 دلار نیز بر عهده مسافر است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله دایرکت صفحه اینستاگرام ژابیز عنبری اطلاعات دقیق تری درباره این سفر کسب نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 434

به "همراه اهالی سفر به چین بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه اهالی سفر به چین بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید