وقتی کارد به استخوان برزیلی ها می رسد

به گزارش تعطیلات رو، هر یک روز که برای این تیم می گذرد، زمان ارزشمندی است که می تواند صنعت نفت را از برنامه های نقل و انتقالاتی اش دور کند و سرنوشت این تیم برای نیم فصل بعد را تغییر دهد.

وقتی کارد به استخوان برزیلی ها می رسد

به گزارش خبرنگاران ، واضح ترین نتیجه پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل سایپا نه ابقای سرجیو بود و نه انتها حواشی و نارضایتی ها. این پیروزی اتفاقاً نشان داد که نارضایتی ها نسبت به کادر مدیریتی باشگاه صنعت نفت آبادان به اندازه ای شدت گرفته که حتی پیروزی این تیم هم نمی تواند از حجم نارضایتی ها بکاهد. این را می شد به راحتی از شعارهایی که از روی سکوها شنیده می شد، فهمید.

طرفداران صنعت نفت آبادان پیش از شروع بازی، نارضایتی خود از وضعیت موجود را اعلام نموده بودند. شعارها علیه مدیریت باشگاه با به ثمر رسیدن گل سایپا شدت گرفت و حتی وقتی صنعت نفت هم گل زد، ذره ای از آن کم نشد.

علاوه بر شعارهایی که از روی سکوها شنیده می شد، طرفداران آبادانی با در دست داشتن بنرهای مختلف نارضایتی خود را نسبت به کادر مدیریتی نشان دادند.

همه این ها گویای این بود که طرفداران صنعت نفت به چیزی جز تغییرات در سطح مدیریتی در باشگاه صنعت نفت راضی نمی شوند. این همان چیزی است که حتی فرمانداری هم برای بهبود شرایط این باشگاه توصیه نموده بود و حالا با حجم وسیع نارضایتی ها، جدی تر از قبل مطرح می گردد. نکته اما اینجاست که تغییرات مدیریتی در باشگاه صنعت نفت، تنها در صورتی امکان پذیر است که این تغییرات از هیأت مدیره شروع گردد. اعمال تغییر در هیأت مدیره این باشگاه هم نیازمند هماهنگی هایی از سوی وزارت نفت است و مراحل اداری خاص خود را می طلبد.

تغییر در هیأت مدیره و سپس مدیرعامل که شاید حتی به تغییرات کادرفنی هم منجر گردد، پروسه زمان بری است که نقل و انتقالات زمستانی را برای صنعت نفت آبادان از همیشه حساس تر می نماید. هر یک روز که برای این تیم می گذرد، زمان ارزشمندی است که می تواند صنعت نفت را از برنامه های نقل و انتقالاتی اش دور کند و سرنوشت این تیم برای نیم فصل بعد را تغییر دهد.

300 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 143

به "وقتی کارد به استخوان برزیلی ها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی کارد به استخوان برزیلی ها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید