پلیس آمریکا 6 نفر را به ضرب گلوله از پای درآورد

به گزارش تعطیلات رو، به گزاش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، بعد از محاکمه و محکوم شدن درک شوین در مینیاپولیس به اتهام قتل جرج فلوید 6 نفر دیگر فقط در ظرف 24 ساعت از سوی پلیس آمریکا هدف قرار گرفته و کشته شده اند.

پلیس آمریکا 6 نفر را به ضرب گلوله از پای درآورد

بر اساس این گزارش، یک دختر 16 ساله در کلمبوس اوهایو، یک مرد در کالیفرنیا، یک مرد 42 ساله در شرق کارولینای شمالی، دو نفر در سن آنتونیو و یک مرد 31 ساله در مرکز ماساچوست به قتل رسیده اند.

آسوشیتدپرس در این رابطه می نویسد: حتی با وجود آنکه هنوز فرایند دادگاه درک شوین در ذهن ها تازه است بار دیگر خون در خیابان های آمریکا جاری شده و 6 نفر دیگر به دست پلیس کشته شده اند. این مرگ ها، در بعضی موارد، اعتراضات جدیدی را برای عدالت برانگیخت و بعضی گفتند که این مسائل احتیاج فوری به تغییرات اساسی در پلیس آمریکا را منعکس می نمایند - احتیاجی که در حکم شووین نمی توان آن را ملاحظه کرد.

بر اساس این گزارش، هر چند در پفراینده قتل جرج فلوید، پلیس عامل قتل محکوم شد اما این پفراینده یکی از معدود مواردی بوده که در آن پلیس محکوم شده است و به سختی می توان مورد مشابهی را یافت که در آن پلیس آمریکا به اتهام اعمال خشونت علیه مردم بویژه اقلیت های حاضر در این کشور محکوم شده باشد.

به عبارت دیگر حکم هایی نظیر آنچه علیه درک شوین صادر شده برای متوقف کردن خشونت پلیس علیه مردم در آمریکا کافی و بازدارنده نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1685

به "پلیس آمریکا 6 نفر را به ضرب گلوله از پای درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکا 6 نفر را به ضرب گلوله از پای درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید