پویول: مسی را با اشتیاق می بینم

به گزارش تعطیلات رو، اسطوره بارسلونا معتقد است ستاره آرژانتینی در تیم کاتالانی در شرایط خوبی به سر می برد و با اشتیاق بازی می نماید.

پویول: مسی را با اشتیاق می بینم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، کارلوس پویول در یک مصاحبه درباره لیونل مسی، رونالد کومان و بارسلونا صحبت کرد.

مدافع پیشین آبی اناری ها گفت: با لئو خیلی کم صحبت می کنم، زمانی که به رکورد ژاوی ارناندس رسید با هم حرف زدیم. او در شرایط خوبی به سر می برد. اگر در بارسا بماند خبر خیلی خوبی برای طرفداران خواهد بود. به نظرم در بهترین جای ممکن است. سپس هر کسی تصمیمی که می خواهد را می گیرد و باید آن را درک کرد و به آن احترام گذاشت.

اسطوره بارسلونا در ادامه به کومان اشاره نمود و گفت: از بیرون دیده می گردد که بازیکنان از کومان راضی هستند. او به خوبی کار نموده و شایسته احترام و اعتماد است. باید دید در خاتمه فصل چه خواهد شد و در آن موقع ارزیابی خواهند کرد.

پویول در خصوص بارسا اظهار کرد: تغییر انرژی را در تیم دیدم که خوب بود و شوق وجود دارد. این اتفاق پس از کامبک در کوپا دل ری رخ داد. در لیگ قهرمانان اروپا یک گل بیشتر مقابل پاری سن ژرمن می توانست شرایط را عوض کند. پروژه جدید با سرمربی جدید و بازیکنان جوان است. هنوز شانس قهرمانی در لالیگا وجود دارد و بارسا به فینال کوپا دل ری صعود نموده است.

او در خاتمه گفت: بارسا بازیکنان و تیم خوبی دارد و ما در سال های اخیر عناوین زیادی فتح کردیم. به این بازیکنان باید اعتماد داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1632

به "پویول: مسی را با اشتیاق می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویول: مسی را با اشتیاق می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید