2420 میلیارد تومان برای مردم پرداخت شده است

به گزارش تعطیلات رو، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تاکنون دو هزار و 420 میلیارد تومان یاری معیشتی حاصل از مدیریت مصرف سوخت به مردم پرداخت شده است.

2420 میلیارد تومان برای مردم پرداخت شده است

به گزارش ، محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه که به منظور افتتاح پروژه های عمرانی و آنالیز مصوبات سفر هیات دولت به استان بوشهر سفر نموده دربدو ورود در جمع خبرنگاران به طرح یاری حمایتی دولت اشاره نمود و گفت: مبالغ پرداختی از 55 هزار تومان تا 205 هزار تومان خواهد بود که تا الان حدود دو هزار و 420 میلیارد تومان پرداخت شده است.

او در مورد افرادی که از این لیست جا افتاده اند نیز گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده درخواست تمام کسانی که متقاضی دریافت این حمایت معیشتی هستند، با سرعت و مدیریت آنالیز نموده و به سازمان برنامه و بودجه اعلام نماید تا بتوانیم متقاضیان را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

او به برنامه های خود در استان بوشهر نیز اشاره نمود و ادامه داد: از جمله برنامه های این سفر پیگیری مصوبات سفر پیشین رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان بوشهر است.

نوبخت بیان داشت: همچنین در این سفر قرار است 500 واحد از دوهزار واحد مسکونی که برای عزیزان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد آماده شده است واگذار گردد.

او یادآور شد: بازدید از راه آهن که یکی از کار های مهم و ضروری هست و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه ها در استان بوشهر است.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 673

به "2420 میلیارد تومان برای مردم پرداخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2420 میلیارد تومان برای مردم پرداخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید