آمازون تهیه کنندگی و انتشار بازی بعدی سری توم ریدر را به دست می گیرد

به گزارش تعطیلات رو، پس از اینکه شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) قسمت های غربی خود را فروخت، سرنوشت شرکت هایی مثل کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) نیز نامشخص شد. کریستال داینامیکس توانست همچنان به فعالیت خود ادامه داده و قرار است با آمازون (Amazon) همکاری کند. چندی پیش شرکت آمازون بیان کرد که به زودی یک عنوان از مجموعه توم ریدر (Tomb Raider) عرضه خواهد شد.

آمازون تهیه کنندگی و انتشار بازی بعدی سری توم ریدر را به دست می گیرد

طبق چیزی که آمازون گفته توم ریدر بعدی، بزرگ ترین و گسترده ترین عنوان این مجموعه تا به حال است. همینطور اینکه روی چندین پلتفرم مختلف عرضه خواهد شد. حدود 6 ماه پیش بود که برای اولین بار ما توم ریدر نو را دیدیم. این بازی قرار است با موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته شده و قرار است یک عنوان اکشن و ماجراجویی بسیار زیبا را به هواداران ارائه دهد.

نکته اینجاست که در زمان معرفی توم رایدر حرفی از ناشر آن زده نشد. حال اعلام شده که شرکت کریستال داینامیکس با آمازون به توافق رسیده تا با همکاری یکدیگر یک عنوان توم ریدر برای چندین پلتفرم مختلف عرضه نمایند. آمازون نیز قرار است به طور کامل از کریستال داینامیکس پشتیبانی نموده تا به راحتی بتواند پروژه خود را به اتمام برساند.

هنوز نام اصلی توم ریدر نو تعیین نیست. با این حال این بازی در سبک سوم شخص، تک نفره، ماجراجویی و اکشن است. همینطور اینکه داستان لارا کرافت (Lara Croft) را ادامه خواهد داد. توم ریدر نو تمام عناصری که نقاط قوت سری توم ریدر بودند را در خود دارد. شما به طور کامل کنترل لارا کرافت را در دست دشاته و در دنیای این بازی به گشت و گذار خواهید پرداخت.

در این بازی مانند عناوین دیگر مجموعه توم ریدر، ما شاهد پازل، دشمنان متنوع و ماجراجویی های جالب هستیم. همینطور اینکه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته آنریل انجین 5 داستان سرایی به یک سطح بالاتری انتقال پیدا نموده است. توم ریدر نو هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است. به همین علت نمی توان در خصوص تاریخ عرضه دقیق این بازی نظر خاصی داد.

در کنار اعلام این همکاری مدیر بخش بازی شرکت آمازون به نام کریستوف هارتمن (Christoph Hartmann) در مصاحبه ای شرح داد:

شرکت کریستال داینامیکس به وسیله گروه Embracer خریداری شد. با این حال این موضوع باعث محدودیت این شرکت نشده است. به همین علت است که توانسته با آمازون همکاری نموده تا بازی نو توم ریدر را به راحتی عرضه کند. در اصل گروه Embracer شرکت های زیر مجموعه خود را محدود ننموده تا بتوانند به کار خود به راحتی ادامه دهند.

از طرفی شرکت آمازون نیز در زمینه گیمینگ چندان تجربه زیادی ندارد. با این حال با همکاری کریستال داینامیکس می تواند یک سابقه بسیار خوب را در دنیای گیمینگ برای خود بسازد. حال باید صبر کرد و دید که این دو شرکت چگونه داستان لارا کرافت را ادامه خواهند داد.

منبع: Gematsu.com

کیف رودوشی چی چاپ طرح گیمینگ کد tomb raider

260,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim کد Region 2 CUH-2216B ظرفیت یک ترابایت

16,090,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

11,199,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2246

به "آمازون تهیه کنندگی و انتشار بازی بعدی سری توم ریدر را به دست می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون تهیه کنندگی و انتشار بازی بعدی سری توم ریدر را به دست می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید