از هزینه خرید و رهن و اجاره آپارتمان در برج آ. اس. پ خبر دارید؟

به گزارش تعطیلات رو، تهران را می توان مهد برج ها و آسمان خراش های کوچک و عظیم دانست. چرا که در طول دو دهه اخیر برج های گوناگونی در این شهر روییده اند. همزمان با رشد بی وقفه برج ها در تهران، تمایل به برج نشینی هم در این شهر روز به روز افزایش پیدا کرد. این موضوع به رشد برج ها در تهران بیش از پیش دامن زد. در نتیجه در حال حاضر برج های جدید و قدیمی متنوعی در پایتخت وجود دارد. وجود برج های متنوع در تهران، دست افراد را برای انتخاب برج مناسب سکونت باز گذاشته باشت. یکی از برج های بسیار قدیمی تهران، برج کوی نوبنیاد ونک یا آ. اس. پ نام دارد. این برج نزدیک به نیم قرن قدمت داشته و یکی از عظیم ترین برج ها و مجتمع های مسکونی تهران است.

از هزینه خرید و رهن و اجاره آپارتمان در برج آ. اس. پ خبر دارید؟

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این برج هم مانند سایر برج های تهران، امکانات و تسهیلات مختلفی در اختیار ساکنان برج قرار داده است. در این مطلب به معرفی برج آ. اس. پ می پردازیم. در صورتی که شما هم قصد دارید به برج نشینان پایتخت بپیوندید و در این برج ساکن شوید، بد نیست درباره برج آ. اس. پ بیشتر بدانید. در ادامه این مطلب با ما باشید.

موقعیت و مشخصات مجتمع مسکونی آ. اس. پ

مجتمع مسکونی کوی نوبنیاد ونک در منطقه 6 شهرداری تهران؛ ضلع شمالی برج بین المللی تهران و عظیمراه حکیم، ضلع غربی عظیمراه کردستان، ضلع شرقی بلوار آزادگان، ضلع جنوبی خیابان ایران شناسی، شمال غربی محله یوسف آباد، جنوب محله شیراز و جنوب شرقی شهرک والفجر بنا شده است. قرارگیری برج آ. اس. پ در این منطقه، باعث شده است که ساکنان برای دسترسی به نقاط مختلف شهر تهران، محدودیتی نداشته باشند و بتوانند به راحتی از شاهراه ها و خیابان اصلی تردد نمایند. این مجتمع مسکونی جزو معدود برج های تهران است که به مرکز شهر تهران نزدیک بوده و باعث راحتی در عبور مرور ساکنان به سایر نقاط پایتخت شده است. به همین دلیل بین برج نشینان محبوبیت خاصی دارد و افراد زیادی به سکونت در این برج علاقه نشان داده اند.

همان طور که گفتیم برج آ. اس. پ یا همان مجتمع مسکونی کوی نوبنیاد ونک یکی از قدیمی ترین برج های تهران محسوب می گردد. این مجتمع از سه برج 23 طبقه (برج های A-S-P) تشکیل شده است. ایده اصلی ساخت این سه برج در اوایل سال 1350 در طرح برنامه مدرنیزاسیون پایتخت به همراه چند برج دیگر ارائه شد. در همان سال، اقدامات اولیه ساخت برج ها صورت گرفت. ساخت برج آ. اس. پ در زمینی به مساحت 11.000 متر مربع تا سال 1354 طول کشید. این مجتمع مسکونی پس از گذاشت 43 سال، همچنان یکی از بهترین آسمان خراش های پایتخت محسوب می گردد. بین سه برج موجود در این مجتمع، برج A نسبت به دو برج دیگر، مجلل تر و گران قیمت تر است. مصالح و مواد اولیه به کار رفته در این برج، امکانات ساکنان و طراحی داخلی برج A، نسبت به سایر برج ها تفاوت های چشمگیری دارد. به همین دلیل بیشتر واحدهای این برج نسبت به دو برج دیگر قیمت بالاتری دارند.

برج آ. اس. پ دارای 250 واحد آپارتمانی، 120 واحد آپارتمانی ویلایی، 140 واحد تجاری و 570 واحد انباری و پارکینگ است. با توجه به تعداد بالای واحدها، به منظور مدیریت ترافیک آسانسور و تردد راحت ساکنان، برای دسترسی به طبقات هر برج، 4 آسانسور پیش بینی شده است. بنابراین احتمال آن که کاربران با مشکل تردد بین طبقات روبرو شوند، بسیار کم خواهد بود.

امکانات برج آ. اس. پ (A.S.P)

ویژگی یکسان همه برج های تهران، وجود امکانات مختلف در آن ها است. برج آ. اس. پ هم از این قاعده مستثنی نیست و امکانات مختلفی را در اختیار ساکنان خود قرار داده است. وجود امکانات و قابلیت های مختلف در هر برج باعث آسایش بیشتر ساکنان برج خواهد شد. در این بخش، بعضی امکانات مجتمع مسکونی کوی نوبنیاد ونک را معرفی می کنیم.

استخر

برج آ. اس. پ هم نظیر اغلب برج های تهران، به استخر، سونا و جکوزی برای بانوان و آقایان مجهز شده است. بنابراین بدون همه افراد بدون در نظر دریافت محدودیت جنسیتی می توانند از استخر برج استفاده نمایند. البته ناگفته نماند، استخر این برج برای استفاده عموم آزاد است. به همین دلیل محتمل است فضای استخر در بعضی روزها شلوغ باشد. ساکنان برج هم نظیر سایر افراد برای استفاده از امکانات استخر باید هزینه آن را پرداخت نمایند.

سالن ورزشی

از دیگر امکانات برج، می توان به سالن ورزشی و باشگاه آن اشاره نمود. برج آ. اس. پ به سالن هایی مجزا برای ورزش بانوان و آقایان مجهز شده است. به همین دلیل برای ورزش در این سالن ها محدودیت زمانی برای افراد وجود ندارد. نظیر استخر برج، باشگاه ورزشی آن هم برای استفاده عموم آزاد بوده و ساکنان برج برای استفاده از آن هزینه جداگانه پرداخت خواهند کرد. همچنین یکی از واحدهای تجاری برج به باشگاه ورزشی ویژه بانوان تبدیل شده که فضای بیشتری در اختیار بانوان قرار می دهد.

زمین اسکیت

اسکیت یکی از ورزش های هیجان انگیز است که بین نوجوانان هواداران زیادی دارد. به همین دلیل در برج آ. اس. پ زمین ویژه اسکیت در نظر گرفته شده است. این زمین برای استفاده سایر افراد هم آزاد بوده و روزانه نوجوانان زیادی در آن به تمرین اسکیت می پردازند. وجود فضاهای مورد علاقه نوجوانان در برج باعث شده است نوجوانان ترجیح دهند وقت خود را در محوطه برج سپری نموده و از آن خارج نشوند. این موضوع برای بسیاری از والدین خوشایند بوده و آرامش خاطر بیشتری برای آن هت فراهم می نماید.

مهد کودک

یکی از کارآمدترین امکانات برج آ. اس. پ مهد کودک آن است. چرا که والدین می توانند با خیال راحت در فاصله کمی از خود، فرزندشان را به مهد کودک ببرند. این موضوع هم باعث آرامش خاطر بیشتر والدین و بچه ها شده و هم احتیاج به سفرهای درون شهری تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

سالن همایش و اجتماعات

از دیگر امکانات برج A.S.P سالن اجتماعات آن است. با توجه به تعداد بالای ساکنان برج، بدیهی است که صمیمیت و آشنایی افراد برج با هم بسیار کم باشد. برای آشنایی بیشتر ساکنان برج با یکدیگر و برگزاری جلسات مهم برج، وجود یک سالن اجتماعات بسیار ضروری به نظر می رسد. بنابراین این سالن در برج برای مناسبت های مختلف آماده شده است و ساکنان می توانند در جلسات برج با هم آشنا شده و تعامل داشته باشند.

واحدهای تجاری مختلف

در طبقات زیرین این برج، واحدهای تجاری مختلفی قرار گرفته است. از جمله این واحدها می توان به پاساژ، فروشگاه ها، مراکز خرید، بانک، صرافی، رستوران، کافی شاپ و … اشاره نمود. تنوع رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های موجود در این برج بسیار بالا است و افراد برای انتخاب غذا یا میان وعده دلخواه خود محدودیتی ندارند. در نتیجه برج نشینان A.S.P برای امور روزانه خود احتیاجی به سفرهای درون شهری نخواهند داشت. این واحدهای تجاری ضمن برآورده کردن احتیاجهای ساکنان برج، برای استفاده عموم مردم نیز آزاد هستند. به همین دلیل روزانه افراد زیادی به این برج ها رفت و آمد می نمایند.

فضای سبز

در محوطه برج های آ. اس. پ پوشش گیاهی بسیار زیبایی وجود دارد. درختچه های گوناگون، درختان و گیاهان مختلف کنار آبنماها و گلدان های عظیم سنگی، باعث زیبایی بیشتر محوطه برج ها شده است. بنابراین علاوه بر جاده تندرستی، محوطه اصلی برج هم فضای بسیار زیبایی برای پیاده روی و آشتی با طبیعت دارد.

سیستم کنترل تردد

در برج آ. اس. پ روزانه افراد بسیار زیادی رفت و آمد می نمایند. بسیاری از این افراد جزء ساکنان برج نبوده و برای امور مختلف به این برج ها تردد دارند. بنابراین با توجه به حجم بالای رفت و آمدها، حفظ امنیت برج اهمیت بیشتری پیدا خواهد نمود. به همین دلیل، در راهروها، آسانسورها و همه اماکن مشترک برج دوربین های مدار بسته نصب شده است. همه این دوربین ها در اتاق نگهبانی برج A.S.P مورد نظارت نگهبانان و بخش حراست برج قرار گرفته است. پس می توان گفت ساکنان برج نگرانی بابت امنیت خود نخواهند داشت.

قیمت های واحدهای مسکونی برج A.S.P

در حال حاضر هیچ یک از واحدهای برج مسکونی A.S.P خالی از سکنه نیستند و هیچ یک از مالکان هم قصد فروش، رهن یا اجاره واحد خود را ندارند. همچنین بد نیست بدانید تفاوتی بین واحدهای طبقات پایین و بالای برج از نظر قیمت وجود ندارد. به عبارت دیگر تفاوت در ارتفاع و طبقه برج باعث تفاوت در قیمت واحدها نیست. تنها دلیل اختلاف قیمت احتمالی بین واحدها، در امکاناتی است که هر واحد به طور جداگانه دارد. برای مثال اگر در واحدی مالک امکانات و قابلیت هایی نظیر سیستم سرمایشی یا گرمایشی ویژه، هوشمند سازی نظیر پرده برقی، سیستم کنترل هوشمند و… اضافه نموده باشد، قیمت واحد گران تر خواهد بود.

در آخر توصیه می کنیم برای سکونت در برج های تهران، به اندازه کافی و با صبر تحقیق کنید و ضمن در نظر دریافت بودجه خود، امکانات برج را به خوبی آنالیز کنید. برج های مختلف را با هم مقایسه نموده و بعد تصمیم بگیرید. چرا که قیمت پرداختی شما بسیار بالا است و نباید با یک تصمیم عجولانه اقدام کنید.

چه قدر از این پست خوشتان آمده؟ امتیاز دهید.

منبع: هومینگ
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1004

به "از هزینه خرید و رهن و اجاره آپارتمان در برج آ. اس. پ خبر دارید؟" امتیاز دهید

40 کاربر به "از هزینه خرید و رهن و اجاره آپارتمان در برج آ. اس. پ خبر دارید؟" امتیاز داده اند | 3.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هزینه خرید و رهن و اجاره آپارتمان در برج آ. اس. پ خبر دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید