اطلاع دقیقی درباره استخدام 4 هزار نفر در دوره ششم مدیریت شهری ندارم

به گزارش تعطیلات رو، رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد نو در شهرداری ارائه داد.

اطلاع دقیقی درباره استخدام 4 هزار نفر در دوره ششم مدیریت شهری ندارم

به گزارش مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه چه زمانی تصویب می گردد گفت: بودجه یک ماه نیازمند تصویب است.

وی اضافه نمود: فردا اولین جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع عایدی ها برگزار خواهد شد و سپس بخش هزینه ها مورد آنالیز قرار می گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام 4 هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم، اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این فهرست کذب و ساختگی است.

وی ادامه داد: اینکه افرادی از ابتدای دوره استخدام شده اند تکدیب نمی گردد، اما نمی توان فهرست ارائه داد، چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورای شهر این موضوع را آنالیز خواهد نمود.

چمران با اشاره به موضوع آلودگی هوا اعلام کرد: 23 دستگاه در حوزه الودگی هوا مسئولیت دارند و هنوز برنامه دلخواهی به وسیله دستگاه ها اجرا نشده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در حوزه ساخت اتوبوس یکی از سازندگان اعلام نموده است که تا نوروز 40 دستگاه را تحویل خواهد داد و پیش پرداخت این دستگاه ها از سوی شهرداری تامین شده است، اما تنها 120 دستگاه تحویل داده شد.

وی اضافه نمود: اگر اتوبوس های مقرون به صرفه قیمت و سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت الودگی هوا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین کاری که می توان انجام داد تعییر ساعت کاری و طرح زوج و فرد است، گفت: این موارد برای آلودگی هوا به تنهاییموثر نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2269

به "اطلاع دقیقی درباره استخدام 4 هزار نفر در دوره ششم مدیریت شهری ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع دقیقی درباره استخدام 4 هزار نفر در دوره ششم مدیریت شهری ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید